Jurnal de vacanta – Cum a fost experienta mea in Mexic!

De Andreea Raicu
17 aug. 2019

Ador sa calatoresc. Imi place sa merg in locuri noi, neexplorate, cat mai diverse, iar daca au si culturi diferite si mai bine. Vreau sa incerc lucruri noi, sa experimentez si sa aflu cat mai multe despre locurile in care merg.

Recent m-am intors din vacanta din Mexic, unde am petrecut doua saptamani absolut de vis (primele zile am stat in Los Cabos, iar ultima saptamana m-am relaxat in Holbox). Astazi as vrea sa-ti povestesc despre Holbox, pentru ca trebuie sa recunosc ca aceasta insula foarte mica si foarte indepartata m-a impresionat foarte mult.

Eu am zburat din Los Cabos, dar daca vrei sa pleci din Bucuresti, cel mai bine alegi sa zbori pana la Paris, dupa care spre Cancun, unde inchiriezi o masina cu care mergi doua ore si jumatate pana la feribot, cu care mai faci inca 30 de minue. Stiu, e foooarte lunga si obositoare calatoria, dar crede-ma ca merita.

Dupa foarte multe ore de calatorit am ajuns intr-o insula mica, dar extrem de frumoasa, cu niste peisaje incredibile si multa, multa pace.

Pentru ca in vacante imi place linistea si prefer locurile cat mai pustii, am fost extrem de fericita cand am vazut ca hotelul pe care l-am ales nu numai ca era departe de micul centru, lucu pe care il stiam, dar era ultimul de pe plaja. Dupa el nu mai era nimic, doar pustietate, plamieri, nisip ca faina si apa turcoaz cat vedeai cu ochii.

Dar trebuie sa recunosc ca cel mai mult mi-a placut la hotel faptul ca te facea sa te simti perfect integrat in peisajul local si ca-ti oferea o plaja larga de activitati interesante. Nu mi-as fi imaginat nicio secunda ca intr-o astfel de insulita ai la dispozitie atatea lucruri de facut.

In apropierea locului in care stateam erau pasari flamingo, asa ca daca te trezeai devreme, inainte de ora 7, puteai sa le observi plimbarea de dimineata.

Seara, dupa ce te relaxai intr-unul din multele restaurante unde puteai sa manaci atat mancare traditionala, care e absolut incredibila, cat si japoneza sau mediteraneeana, la miezul noptii puteai merge sa admiri pestii bioluminescenti, pesti care in urma unor reactii chimice lumineaza in noapte ca niste beculete.

Pe timp de zi, daca nu voiai sa stai la plaja, puteai merge sa te plimbi cu balenele, rechinii sau tot felul de alte vietati din mare sau puteai merge cu barca in diversele locuri din apropiere.

Despre apusurile din acest loc superb as putea sa scriu un roman fluviu, dar nu avem nici timp, nici spatiu pentru asta. Ceea ce pot sa iti spun este ca in fiecare seara era total diferit, asa ca nu am ratat niciunul, dupa cum poate s-a observat din pozele pe care le-am impartasit cu voi pe Instagram.

Stiu ca poate vorbele nu reusesc sa exprime exact cat de minunat a fost acest loc, tocmai de aceea am ales sa las mai bine pozele sa te inspire. Iar daca vrei o experienta mai dinamica a locului, am si un mic travel blog pe care te invit sa-l descoperi mai jos.

Daca vrei un loc retras, departe de lume, nu extrem de sofisticat, cat mai aproape de natura, cu niste peisaje incredibile, iti recomand cu drag aceasta insula, chiar daca este mai greu de ajuns. Si nu rata experientele de care ti-am spus.

Si I love Mexico! Cu siguranta ma voi reintoarce.