30 de schimbari marunte pe care sa le faci in viata ta pentru a atinge fericirea suprema

Cristina Tudor1
De Cristina Tudor
1 feb. 2019

Incearca sa rezolvi un task micut pentru a porni ziua cu o directie buna – de exemplu, spala-ti farfuria de la micul dejun sau cana de cafea sau fa patul dupa ce te-ai trezit.

1. Seteaza-ti alarma sa te trezesti cu 15 minute mai devreme. Selecteaza pentru a te trezi pe melodia ta preferata. Bucura-te de cafea sau de ceai intr-o cana cu un mesaj dragut. O mica schimbare poate face diferenta pentru intreaga zi.

2. Scrie pe un biletel intentia zilei – „Astazi aleg sa fiu fericita.”, „Voi zambi mai des”, „Astazi aleg sa raman calma indiferent de situatie” (sau orice altceva).

3. Incearca sa rezolvi un task micut pentru a porni ziua cu o directie buna – de exemplu, spala-ti farfuria de la micul dejun sau cana de cafea sau fa patul dupa ce te-ai trezit.

4. Citeste o carte motivationala.

5. Fa ordine in camera ta.

6. Consuma mai multa apa.

7. Pastreaza un jurnal al recunostintei; seara de seara noteaza 3 lucruri care au mers bine sau pentru care esti recunoscatoare.

8. Mergi la o plimbare de 15 minute.

9. Fa un compliment unui prieten.

10. Gateste o mancare diferita pentru cina.

11. Asculta muzica relaxanta.

12. Gaseste un nou hobby.

13. Poarta haine in care te simti bine.

14. Zi de zi spune o afirmatie pozitiva; alege una cat mai simpla. Exemplu „Sunt ceea ce aleg sa devin.”

15. Seteaza-ti pe ecranul telefonului un citat movitational.

Citeste continuarea pe Kudika.ro.

Foto: Shutterstock.com.