Fenomenul „Bridgerton“: 63 de milioane de oameni urmaresc serialul Netflix

Maria Constantin1
De Maria Constantin
7 ian. 2021

Productia Netflix a doborat recordul inregistrat de miniseria „The Queen’s Gambit“.

Toata lumea vorbeste acum despre „Bridgerton”: serialul produs de Shonda Rhimes pentru Netflix inregistreaza un succes urias. Iar audientele confirma ca avem de-a face cu un fenomen.

Netflix estimeaza „Bridgerton” a fost vizionat de 63 de milioane de abonati de la lansarea sa, pe 25 decembrie. Serialul a ocupat primul loc in top 10 al celor mai urmarite productii in 76 de tari si locul cinci in ierarhia celor mai urmarite productii originale Netflix, scrie Variety. Totodata, decembrie 2020 a marcat un nou record in privinta vizionarilor cumulate intr-o luna.

Recordul stabilit de „Gambitul Damei”, doborat in doua saptamani

Netflix include in aceste calcule orice vizionare de cel putin doua minute. Chiar si asa, numarul este urias, subliniaza Harper’s Bazaar.

5 cadouri pentru fanele infocate ale serialului The Queen’s Gambit

La inceputul anului, platforma de streaming a anuntat ca „The Queen’s Gambit” a devenit cea mai de succes miniserie, dupa ce a inregistrat un record de 62 de milioane de vizionari in primele 28 de zile de la lansare. „Bridgerton” a depasit acest prag in mai putin de doua saptamani.

Vom vedea inca un sezon?

Bazat pe volumele scrise de Julia Quinn si creat de Chris Van Dusen, „Bridgerton” este o incursiune emotionanta si dramatica in vietile familiilor nobile din Londra anului 1813.

Povestea o are in centru pe Daphne Bridgerton (Phoebe Dynevor), fiica cea mare a influentei familii Bridgerton, care intra pe piata dura a casatoriilor din inalta societate londoneza din perioada Regentei. Cand fratele mai mare al acesteia incepe sa excluda potentialii pretendenti pentru mana ei, Lady Whistledown o prezinta pe Daphne intr-o lumina defavorabila in jurnalul ei de scandal foarte citit.

Netflix nu a confirmat inca daca va produce un al doilea sezon, insa cu o audienta atat de mare, o continuare ar fi decizia fireasca, conchide Harper’s Bazaar.

Foto: PR.