Descopera „Portretele unei noi generatii”, o campanie Zalando Designer inspirata de viziunea unui colectiv creativ inedit

1
De Teodora Tirca
21 sept. 2022

Campania prezinta lookuri noi de sezon din selectia Zalando Designer, in viziunea unica a unui grup de prieteni creativi din industria fashion.

Noua colaborare aduce la viata idei inedite si tinute avantgardiste ce ofera inspiratie. Stylistul parizian Edem Dossou isi invita prieteni apropiati, printre care fotograful Justin French, consultanta fashion Laurence Kleinknecht, directorul de casting si DJ-ul Dourane si cantareata si modelul Melissa Bon, sa-si impartaseasca stilurile unice, prin intermediul celei mai noi colectii Zalando Designer.

Aceasta noua generatie fashion este surprinsa in cadrul unui album foto clasic, prezentand lookuri create cu piese ce apartin unor importante branduri de designer disponibile acum pe Zalando, printre care: 3.1 Phillip Lim, A.W.A.K.E. MODE, Bally, Christopher Kane, GCDS, MM6 Maison Margiela, Marni, MOSCHINO, Paco Rabanne, Proenza Schouler, Rokh si Vivienne Westwood.

Campania include portrete individuale si imagini de grup realizate de fotograful Justin French, avandu-l ca stilist pe Edem Dossou si produse de Kitten Productions.

Aceasta va rula pe canalele proprii Zalando, cum ar fi site-ul sau paginile de social media, intre 19 septembrie si 2 octombrie 2022.

„Portretele unei noi generatii” aduce un nou impuls, idei si creativitate in fashion. Daca esti pasionata de moda, vei fi cu adevarat inspirata sa creezi si tu look-uri inedite si actuale, care te reprezinta cel mai bine ACUM. Care ar fi „portretul” tau in acest moment? Uita de reguli si elibereaza-ti creativitatea.

Zalando Designer este o destinatie pentru inspiratie in fashion de lux, unde clientii pot descoperi si achizitiona produse ale unor branduri recunoscute, dar si recent lansate. Printre marcile oferite se numara Missoni, Erdem, GCDS, David Koma, Staud, 032C, Mansur Gavriel, MM6 dar si Victoria Beckham, Proenza Schouler si Roksanda. Zalando Designer isi propune sa fie platforma preferata atat a clientilor, cat a brandurilor, sustinand diversitatea, incluziunea si sustenabilitatea.

Foto: PR.