TOMMY HILFIGER REVINE LA NEW YORK FASHION WEEK

1
De Gavrila Alina
21 iul. 2022

Lansarea Tommy Hilfiger Toamna 2022 isi doreste sa conecteze publicul la o serie de experiente de brand. 


Acestea unesc universul IRL si metaversul, din dorinta de a continua activitatea de pe cea mai mare platforma din industrie „See Now, Buy Now”.

Experientele de brand in timp real au loc intr-un peisaj multimedia efervescent. Reusind sa transporte participantii de la evenimentul de pe malul East River din Brooklyn in lumea jocurilor Roblox.

Tommy Hilfiger revine in cadrul New York Fashion Week pentru prima data in trei ani

Evenimentul o sa fie unul experimental si o sa dezvaluie cea mai recenta colectie TH Toamna 2022 „See Now, Buy Now”.

Show-ul va avea loc pe 11 septembrie la ora 7 p.m. EST si va oferi o experienta interactiva inspirata din viata creativa specifica New York-ului.

Mix intre lo-fi si hi-tech si o fuziune de stil si creativitate

Tot ceea ce este specific orasului New York, locul de nastere al brand-ului TOMMY HILFIGER, se va dezvalui in cadrul evenimentului. Participantii se vor conecta prin momente de creativitate prezente printr-o expozitie IRL, dar si o activare paralela in metaverse.

Cand m-am gandit unde sa aiba loc lansarea revenirii la Fashion Week, imediat m-am dus catre cultura creativa emblematica a New York-ului”, a spus Tommy Hilfiger. „Acesta este locul in care moda, arta, muzica si divertismentul s-au reunit atunci cand mi-am inceput activitatea in industrie. Si astazi, toate acestea ma inspira sa interactionez cu acele comunitati relevante. Acest sezon este despre mixul dintre ideile mele creative si noile concepte de evenimente live si lumi virtuale.

Colectia TOMMY HILFIGER Toamna 2022 va prinde viata prin activarile multimedia inovatoare ale brand-ului

Parteneriatele cu influencerii globali vor debuta pe podium si in afara lui, si vor pune in evidenta nota distincta TOMMY HILFIGER.

O premiera in industrie va fi transmiterea live a activitatii de pe podiumul „See Now, Buy Now” pentru comunitatea globala Roblox. Comunitate care zilnic reuneste peste 50 de milioane de utilizatori.

Parteneriatul TH cu platforma globala multiverse a fost lansat in decembrie 2021 si continua sa se dezvolte prin noi proiecte.

Prietenii si fanii brand-ului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind #TommyHilfiger si @TommyHilfiger.