Yara Shahidi a purtat Tommy Hilfiger la finala New Legacy Challenge

1
De Gavrila Alina
1 iun. 2023

Yara Shahidi, actrita, producatoare si lider renumit in domeniul incluziunii, a participat la finala New Legacy Challenge de la The Metrograph din New York, pe 24 mai 2023, imbracata in Tommy Hilfiger.

Mai mult, Tommy Hilfiger si Yara Shahidi au anuntat-o pe Megan Smith ca fiind castigatoarea premiului. Ea va primi un grant de 25.000 USD. Dar si oportunitatea de a realiza o colectie capsula alaturi de echipa de design Tommy Hilfiger.

A doua editie New Legacy Challenge

O competitie de design dezvoltata printr-un parteneriat intre Tommy Hilfiger’s People’s Place Program si Harlem’s Fashion Row (HFR). Gandita pentru a oferi sprijin in cariera. Dar si acces comunitatilor subreprezentate in moda, New Legacy Challenge celebreaza vocile unei noi generatii de designeri BIPOC.

Programul People’s Place a fost lansat in iulie 2020

O platforma pe trei piloni cu dorinta de a promova reprezentarea diversilor lideri din moda si din industriile creative. Accentul este pus pe parteneriatele dezvoltate de-a lungul timpului si oferirea accesului in cariera si leadership-ului in industrie. Programul urmareste sa realizeze schimbari consistente, pe termen lung.

Programul si-a luat numele de la primul magazin Tommy Hilfiger

Magazinul a fost deschis in 1969 in orasul natal al lui Hilfiger, Elmira, New York. La doar 18 ani, Hilfiger a creat People’s Place ca un spatiu dedicat oamenilor din toate categoriile sociale. Un loc in care sa se reuneasca pentru a se bucura de arta, muzica, moda si cultura pop. Modelat de revolutia culturala din anii 1960, magazinul original a stimulat un schimb de idei. Si a incurajat exprimarea de sine autentica si a contestat normele sociale. In acest spirit a fost fondat si va continua sa se extinda noul Program People’s Place.

Pentru mai informatii va rugam sa accesati: https://tom.my/tommy-x-harlems-fashion-row

CINE: Yara Shahidi a purtat o camasa alba din bumbac, cu nasturi, din colectia Primavara 2023 TOMMY HILFIGER. Si pantaloni din denim lejer, cu monograma, si cravata asortata din denim cu monograma.

UNDE: New York, New York

CAND: Miercuri, 24 Mai, 2023

Despre SARKK

SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

 Despre Tommy Hilfiger

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume. O sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din anul 1985. Brand-ul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou.  TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. Tommy Hilfiger ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS.

Despre Harlem’s Fashion Row

Infiintata in 2007 de Brandice Daniel, organizatia sprijina tinerele talente si ofera o platforma pentru designerii de culoare si latino subreprezentati. Harlem’s Fashion Row (HFR) implica publicul si aliniaza partenerii de brand cu tinerii designeri de culoare. Misiunea HFR este sa descopere si sa prezinte talentul acestora printr-o platforma de evenimente nationale si programe personalizate. Pentru a afla mai multe, va rugam sa vizitati www.harlemsfashionrow.com.