Ce sa mananci inainte de culcare – gustari care nu baloneaza

Cristina Tudor1
De Cristina Tudor
7 feb. 2020

Cand vine vorba de gustari cu o ora sau doua inainte de ora de culcare, exista cateva lucruri demne de luat in considerare.

In primul rand, cercetarile au asociat mancatul noaptea tarziu cu potentialul de crestere in greutate. Pe de alta parte, daca foamea nu va da pace, alegeti alimente usoare.

Solutia: Apelati la una dintre gustarile care induc somnul, fara a va da senzatia de imbuibare, sugereaza nutritionista Janet Brill.

Alimente care va ajuta sa dormiti ca un copil… fara senzatia de balonare:
Un bol de cereale

Vorbim despre cereale integrale, un fel de carbohidrati complecsi ( fulgi de ovaz sau fulgi de porumb sau tarate), care sunt usor de digerat si au putine calorii pentru o portie, spune Brill. Se toarrna intr-un pic de lapte, pentru un supliment de triptofan si proteine.

Iaurt grecesc

Cu un aport mic de calorii, veti obtine efectul de relaxare oferit de triptofanul din produsele lactate, precum si aportul de proteine satisfacator, spune Brill. In plus, iaurtul poate ajuta la calmarea stomacului, asa incat este putin probabil sa va treziti cu arsuri la stomac sau indigestie, beneficiind in schimb de un somn odihnitor.

Gustari care nu baloneaza si va ajuta sa adormiti rapid. Morcovi
Super-hranitori, tipii astia portocalii si crocanti, va vor umple stomacul destul de mult, astfel incat sa atipiti linistiti, spune Brill.

Citeste continuarea pe Doctorul Zilei.

Foto: Getty Images.