Zalando a prezentat castigatorii concursului de stil „Be the Main Character” la Piata Zalando

1
De Teodora Tirca
25 oct. 2025

Zalando si Festivalul DIPLOMA Show i-au prezentat pe cei trei castigatori ai concursului de stil „Be the Main Character”, o initiativa care i-a invitat pe pasionatii de moda din intreaga Romanie sa-si exprime stilul personal si sa paseasca in lumina reflectoarelor ca protagonisti ai propriilor povesti.

Dupa o atenta evaluare, juriul format din Alina Gavrila Bortun (Creative Director, Gavrila & Asociatii si Gavrila Fashion Tellers), Kayla Parker (Style Creator Program Manager, Zalando) si Dana Rogoz (actrita si creatoare de continut) a ales castigatorii concursului „Be the Main Character”:

Ana Sirbu
Rebecca Manzat
Andrei Rosca

Cei trei s-au remarcat prin creativitate, autenticitate si curajul lor de a experimenta cu moda, reusind sa surprinda perfect spiritul campaniei Zalando de toamna/iarna 2025, o celebrare a autoexprimarii si a increderii in propriul stil.

Ca parte a marelui premiu, castigatorii au primit invitatia de a se alatura Zalando Style Creator Program, o comunitate vibranta de pasionati de moda din intreaga Europa, care contribuie la crearea continutului inspirational din universul Zalando.

Programul ofera creatorilor o modalitate directa de a-si prezenta stilul distinct pe Zalando, permitand urmaritorilor sa achizitioneze piesele preferate direct din feed-ul lor personalizat. Pe langa vizibilitatea extinsa, membrii programului beneficiaza de recompense periodice, oportunitati de colaborare cu branduri de top si beneficii exclusive, inclusiv masterclass-uri.

„Prin acest concurs, ne-am dorit sa evidentiem diversitatea si increderea pe care moda le poate inspira. Romania are o energie creativa cu adevarat unica, iar participantii ne-au aratat cat de plin de personalitate si curaj poate fi stilul local,” a declarat Kayla Parker, Style Creator Program Manager la Zalando.

Concursul s-a incheiat cu un eveniment plin de energie unde castigatorii au fost celebrati, la Petra Obor, cu vedere spre emblematica Piata Obor din Bucuresti. Alegerea spatiului a reflectat decorul de piata al campaniei globale Zalando toamna/iarna 25, celebrand autenticitatea, diversitatea si exprimarea stilului personal. In cadrul evenimentului, castigatorii si-au amenajat propriul spatiu de expunere, pentru a-si exprima viziunea personala asupra increderii si stilului, iar printre invitati s-au numarat creatori de continut, stilisti si jurnalisti de top.