Answear lanseaza campania „Ai grija de interiorul tau”

1
De Gavrila Alina
5 iun. 2024

O campanie Answear ce aduce in centrul atentiei suprastimularea, o problema contemporana a tuturor.

 Answear lanseaza in Romania campania „Ai grija de interiorul tau”, o initiativa ce isi doreste sa se concentreaza pe bunastarea noastra mentala. Campania pune accent pe modul in care ne putem ajuta in perioadele agitate, cu stimuli de stres in exces. Mai mult, proiectul este implementat si in celelalte 11 tari in care Answear isi desfasoara activitatea.

Answear ridica problema suprastimularii

Cea de-a treia editie a proiectului se numeste „Ai grija de ceea ce este in interiorul tau – Pacea interioara”. In Romania, ambasadorii campaniei sunt Mind Architect by Paul Olteanu si Andreea Raicu.

 Care este problema suprastimularii?

Suprastimularea e o stare de suprasolicitare psihofizica cauzata de o cantitate excesiva de stimuli. Afecteaza negativ sanatatea si poate contribui la stresul cronic. Si chiar daca acesta nu este un fenomen nou, a devenit mai intens in era digitala. Problema excesului de stimuli nu se limiteaza insa doar la noile tehnologii si retelele de socializare. Este dovedit faptul ca la acest fenomen contribuie si viata moderna a orasului, cu zgomotul sau, ritmul rapid si cerintele constante.

Cum sa faci fata suprastimularii si cum sa o previi?

Answear incearca sa gaseasca raspunsuri la aceste intrebari si sa ajute oamenii sa traiasca in aceasta lume dificila.

 Mind Architect, cel mai ascultat podcast despre cunoastere de sine si dezvoltare personala din Romania

In cadrul unui podcast dedicat, postat pe Youtube, Mind Architect va aduce in prim plan subiectul suprastimularii provocat de continutul constant din social media si mediul online. Mind Architect va aborda aspectele psihologice si culturale legate de suprastimulare si oboseala cronica. Cum ne afecteaza excesul de stimuli corpul si cum sa ii facem fata? Veti gasi raspunsuri la aceste intrebari si la multe altele in cadrul pofcastului.

Andreea Raicu se alatura proiectului

 Cunoscuta pentru interesul manifestat in dezvoltarea personala si a practicii mindfulness, Andreea Raicu se alatura proiectului printr-o serie de recomandari si sfaturi utile. Cu o cariera de succes in televiziune si in mediul online, va vorbi despre despre consecintele implicarii in mediul online. De asemenea, va oferi metode concrete de deconectare, traduse prin pace si armonie profunda.

Suntem expusi la de doua sute de ori mai multi stimuli decat acum 20 de ani

 Cele mai recente studii estimeaza ca in prezent invatam peste 100.000 de cuvinte pe zi. Mai mult, suntem expusi la de doua sute de ori mai multi stimuli decat acum 20 de ani. Acest lucru indica o discrepanta semnificativa intre cantitatea de stimuli cu care ne confruntam in fiecare zi si capacitatile de adaptare ale corpului nostru.

Cu toate acestea, suprastimularea nu se limiteaza doar la noile tehnologii. Viata de la oras din epoca moderna, zgomotoasa, desfasurata intr-un ritm rapid, cu cerinte constante, contribuie si ea la acest fenomen. Suprastimularea apare adesea ca urmare a incercarii de a indeplini prea multe roluri si sarcini. Goana constanta dupa succes nu face decat sa intensifice aceste stari, ducand la suprasolicitare si epuizare pe mai multe niveluri.

Proiectul „Ai grija de interiorul tau” este o parte permanenta a strategiei de CSR a brandului Answear

Prima editie a campaniei Take Care of What’s Inside, organizata impreuna cu fundatia Can Zwariować, a avut loc in februarie 2023 si a fost initiata cu ocazia Zilei Mondiale a Depresiei. A doua editie intitulata „Take care of what’s inside – The Power of Mindfulness” s-a concentrat pe conceptul de mindfulness. Adica a fi aici si acum, iar in 2024 The Polish Mindfulness Institute s-a alaturat din nou campaniei.

 Limitarea stimulilor excesivi poate fi cheia bunastarii mentale si a gasirii pacii interioare. Pentru a afla mai multe despre campania in sine si despre mecanismele utile in lupta impotriva suprastimularii, vizitati pagina web: https://takecare.answear.ro.

Parteneri ai campaniei: IMKER, Andreea Raicu