Electrolux aduce pe piata din Romania plita cu inductie SaphirMatt®

1
De Gavrila Alina
20 oct. 2025

Intr-o lume in care echilibrul, simplitatea si functionalitatea definesc tot mai mult stilul de viata contemporan, Electrolux, brand global cu radacini adanci in cultura nordica, transpune aceste valori in produse care imbina estetica, tehnologia si grija pentru experienta de zi cu zi.

Noua plita cu inductie SaphirMatt®, lansata acum si in Romania, reflecta perfect aceasta filosofie. Un design scandinav elegant, cu o suprafata neagra mata, de pana la patru ori mai rezistenta la zgarieturi decat plita standard, rezistenta la amprente si usor de intretinut.

Recunoscuta la nivel international prin premiile Red Dot (Best of the Best si iF Design Award), plita a fost conceputa pornind de la feedbackul consumatorilor, care isi doresc produse durabile, estetice si intuitive – valori esentiale pentru stilul de viata actual.

Filosofia suedeza: simplitate, functionalitate si durabilitate

Suedezii cred in echilibru si mai ales in armonia dintre om si natura si in ideea ca un design bun trebuie sa fie o experienta care iti completeaza viata de zi cu zi intr-un mod firesc. Aceste principii se regasesc si in filosofia de design a Electrolux: produse create pentru a raspunde real nevoilor consumatorilor, printr-o combinatie de estetica si eficienta practica.

Petrecerea timpului in natura o sursa esentiala de rezilienta personala

Un studiu[1] recent realizat de Electrolux in Suedia, Polonia, Franta si Norvegia arata ca aceste valori sunt tot mai prezente si in stilul de viata european. Intre 54% si 70% dintre respondenti sunt de parere ca petrecerea timpului in natura este o sursa esentiala de rezilienta personala. Iar atribute precum functionalitatea, simplitatea si sustenabilitatea[2] sunt recunoscute drept cele mai reprezentative trasaturi ale designului suedez. Aceste rezultate confirma conexiunea dintre mostenirea culturala nordica si nevoile actuale ale consumatorilor. O legatura pe care Electrolux o transforma in directie de inovatie.

Design suedez, inspiratie din natura

Natura este o sursa constanta de inspiratie pentru Electrolux, care dezvolta produse ce imbina functionalitatea si estetica cu durabilitatea si armonia mediului natural. Plita cu inductie SaphirMatt® reflecta perfect aceasta legatura. Un design inspirat din texturile mate si liniile simple ale naturii nordice, cu o suprafata neagra eleganta, rezistenta la zgarieturi si amprente, conceputa pentru a ramane impecabila in timp. Intr-o perioada in care oamenii cauta echilibru intre eficienta si simplitate, produsele create in spiritul designului suedez ofera exact aceasta combinatie de claritate, rezistenta si eleganta atemporala.

SaphirMatt®: functionalitate avansata si rezistenta in timp

Disponibila in mai multe dimensiuni si modele, plita cu inductie SaphirMatt® aduce in premiera cea mai rezistenta suprafata dezvoltata de Electrolux – de pana la patru ori mai rezistenta la zgarieturi comparativ cu plita noastra standard. Finisajul negru mat reflecta cu 80% mai putina lumina pentru un aspect minimalist si elegant.

Noua plita include functii inovatoare care simplifica gatitul

SenseBoil este un senzor inteligent care ajusteaza automat temperatura pentru fierbere, prevenind supraincalzirea sau varsarea lichidelor. SenseBoil detecteaza debutul fierberii, reducand puterea pentru o fierbere constanta la foc mic.

Bridge Function ofera posibilitatea de a conecta doua zone de gatit intr-o suprafata mai mare. Acest lucru este ideal pentru utilizarea vaselor de gatit mari sau cu forma atipica sau a placilor pentru grill, care nu s-ar potrivi intr-o zona standard.

PowerBoost ofera intensificarea rapida a caldurii pentru preparate gatite in timp scurt

Plita SaphirMatt® face parte din noua gama de produse de bucatarie Electrolux, conceputa pentru a oferi mai multa libertate si bucurie in gatit, prin tehnologii inovatoare centrate pe utilizator si solutii durabile, inspirate din mostenirea suedeza.

Despre Electrolux

Electrolux este lider global al industriei de electrocasnice, contribuind la imbunatatirea calitatii vietii de mai bine de 100 de ani. Compania reinventeaza gustul si grija pentru casa si haine pentru milioane de oameni, depunand eforturi continue pentru a fi sustenabil prin solutiile si tehnologiile dezvoltate. Brandurile Electrolux, AEG si Frigidaire vand anual aproximativ 60 de milioane de produse de uz casnic in aproximativ 120 de tari. Pentru mai multe informatii, vizitati www.electroluxgroup.com.

[1] Studiul Electrolux a fost realizat prin metoda interviului online (CAWI) in perioada 1.9 – 7.9.2025, pe un panel reprezentativ de 4000 de respondenti, cu varste intre 25 si 65 de ani, din Suedia, Polonia, Franta si Norvegia.

[2] Principalele criterii in alegerea produselor pentru casa sunt, potrivit respondentilor, durabilitatea (41% in Franta si Polonia), functionalitatea (46% in Suedia, 42% in Polonia) si estetica (48% in Norvegia). In toate cele patru tari, doua concepte se claseaza in mod constant ca fiind cele mai recunoscute atribute ale designului suedez: functionalitatea (43% in Polonia, 36% in Norvegia, 31% in Suedia) si simplitatea (41% in Polonia, 38% in Norvegia, 31% in Suedia). In acelasi timp, designul cu linii curate (38% in Franta si 37% in Norvegia) si inspiratia din natura sunt atribute asociate constant produselor suedeze (26% in Polonia).