FOREO prevede: viitorul frumusetii este non-invaziv

1
De Gavrila Alina
19 ian. 2022

Brandul suedez de beauty-tech inchide anul 2021 cu vanzari record si 35 de milioane de clienti confirma ca tehnologia este noul standard pentru frumusetea fara durere.

Uitandu-ne in urma la anul ce tocmai a trecut, FOREO, gigantul suedez de skin-tech care a pus rapid stapanire pe industrie, a anuntat ca va termina anul cu 35 de milioane de clienti acumulati.

Daca apetitul pentru tehnologii sofisticate de frumusete continua in acest ritm, pana la sfarsitul anului 2022 se preconizeaza ca pana la 40 de milioane de oameni din lume vor folosi tehnologia FOREO.

„In 2020, pentru prima data in viata noastra, am vazut cum intreaga lume a ramas nemiscata in izolare.

Drept urmare, multi consumatori de frumusete cauta acum solutii de infrumusetare acasa de inalta calitate si, odata ce incearca dispozitivele FOREO si vad ca tehnologia noastra de ultima ora elimina anii si stresul de pe pielea lor, stiu ca si-au gasit sfantul graal de tinerete.

Interventiile chirurgicale dureroase si costisitoare si procedurile invazive apartin trecutului, iar FOREO este varful de lance a viitorului frumusetii si a acelei frumuseti lipsite de durere, sustenabila, si o economie reala de bani”, spune Boris Trupcevic, CEO FOREO.

Potrivit datelor din sondajul FOREO, 59% dintre oameni si-au dat seama in perioada de izolare cat de benefice pot fi dispozitivele de infrumusetare la domiciliu. In plus, 58% prefera sa-si faca propriile tratamente de infrumusetare non-invazive in loc sa mearga la o clinica, sau sa le faca in plus fata de tratamentele acesteia.

66% dintre oameni vad tratamentele de infrumusetare nechirurgicale ca o parte normala a regimului lor de bunastare.

Black Friday din 2021 a confirmat ca acesti consumatori sunt intr-adevar dornici de tehnologia de frumusete, deoarece un dispozitiv FOREO a inregistrat o crestere tripla a vanzarilor in comparatie cu anul trecut.

BEAR, un dispozitiv de lifting facial cu microcurent, a dat lovitura cu o crestere de trei cifre, aratand ca acesti consumatori apeleaza la beauty-tech in cautarea tineretii, dand astfel tonul tendintelor de frumusete din 2022, unde tratamentele de infrumusetare non-invazive se afla in fruntea listei.

„De cand si-a lansat primul sau LUNA iconic si original in 2013, misiunea FOREO a fost sa schimbe viata de zi cu zi a oamenilor in bine.

A face clientii nostri sa arate si sa se simta tineri este un lucru important, iar FOREO nu numai ca ofera rezultate vizibile si de durata, dar tratamentele in sine se simt ca un moment de rasfat si relaxare, atat pentru minte, cat si pentru corp.

In mod interesant, multi oameni au incercat dispozitivele de beauty-tech in izolare, in cautarea unei solutii inteligente la domiciliu, insa, chiar si dupa ce spa-urile si clinicile si-au redeschis portile, continuam sa vedem o crestere rapida a cererii pentru produsele noastre.

Am redefinit modul in care oamenii gandesc atunci cand vine vorba despre frumusete

Rezultatele din 2021 nu fac decat sa confirme ca beauty-tech nu este doar un alt hype sau o tendinta trecatoare, ci urmatorul pas natural in evolutia frumusetii”, explica Trupcevic.

Pionierul suedez de tehnologie de frumusete pune tratamentele non-invazive in centrul afacerii sale, dand putere oamenilor sa-si imbratiseze unicitatea si pur si simplu sa le sporeasca frumusetea naturala.

BEAR de la FOREO, primul dispozitiv medical cu microcurent aprobat de FDA ce dispune de un sistem anti-soc patentat, este o schimbare revolutionara atunci cand vine vorba de frumusetea non-invaziva si fara durere.

Dispozitivul combina tehnologia electrizanta cu microcurent pentru o piele mai ferma si mai stralucitoare cu pulsatiile T-sonic de la FOREO pentru a oferi cel mai energizant tratament facial. Spre deosebire de alte produse similare de pe piata, BEAR dispune de sistemul anti-soc patentat, ceea ce il face cel mai sigur dispozitiv de microcurent disponibil.

Campionul anti-imbatranire de la FOREO stimuleaza si tonifiaza pielea, tintind semnele imbatranirii si iti ofera un ten mai ferm in cateva minute, dezmintind o data si pentru totdeauna mitul conform caruia chirurgia plastica este singura modalitate de a da timpul inapoi atunci cand vine vorba de aspectul pielii.

Puterea suedeza de inovatie a creat o serie de produse inovatoare care nu numai ca au revolutionat lumea frumusetii, dar au propulsat si categoria de beauty-tech in sine.

FOREO a devenit un sinonim pentru „instrument de ingrijire a pielii” si 2021 a marcat numele brandului in mintea pasionatilor de frumusete din intreaga lume, deoarece FOREO a fost plasat pe locul 1 ca fiind cel mai vizionat instrument de ingrijire a pielii pe TikTok la nivel global, cu un numar uimitor de 160.200.000 de vizualizari, care pana in prezent a ajuns la 320.000.000.

Pe langa asta, in acelasi an, FOREO a lansat cea mai tare inovatie de ingrijire orala din ultimii 70 de ani.

ISSA 3, prima periuta de dinti sonica cu silicon din lume, a schimbat pentru totdeauna modul in care ne gandim la sanatatea dentara, cu o ingrijire orala completa 4 in 1 pentru dinti, limba, obraji si gingii.

ISSA™ 3 are un design suedez inteligent, de 10.000 de ori mai igienic decat periile din nailon, cel mai optim numar de pulsatii pe minut (11.000) pentru a masa gingiile si a elimina placa dentara, precum si o perie hibrida inovatoare Wave de doua ori mai puternica, care ofera un periaj mai ergonomic si mai eficient.

In septembrie, FOREO si-a folosit tehnologia revolutionara pentru a crea prima si singura baza de masca DIY din lume – Imagination, formula de baza hidratanta, creata cu atentie pentru a se amesteca perfect cu ingredientele proaspete din bucatarie, oferind un lot proaspat de ingrijire a pielii acasa in fiecare zi.

La inceputul anului anterior, FOREO a deschis prima sa unitate futurista in China, Institutul de cercetare si dezvoltare de ultima generatie, alimentat de un sistem de energie solara ecologic, care acopera pana la 40% din consumul anual de energie electrica, iar compania lucreaza activ pentru a-si reduce si mai mult amprenta asupra mediului.

FOREO este cunoscut pentru mentalitatea sa ce ia in considerare bunastarea mediului inconjurator, iar dispozitivele FOREO s-au dovedit ca functioneaza impecabil si arata la fel de frumos ca si cele noi, chiar si dupa 8 ani de utilizare.

In plus, gama FOREO de ingrijire a pielii nu necesita piese de schimb si dureaza mai mult cu o singura incarcare decat dispozitivele concurentilor sai.

Iubit de celebritati, FOREO a castigat 262 de premii

Lookfantastic a plasat marca pe locul 3 in clasamentul global al brandurilor de ingrijire a pielii, cu 6.851.000 de cautari in intreaga lume. Brandul a lansat un parteneriat global cu Klarna, principalul furnizor global de plati, avand acces la 90 de milioane de consumatori Klarna, unind ingrijirea inteligenta a pielii cu o modalitate de plata usoara.

FOREO a acordat 1000 de premii femeilor ce reprezinta o sursa de inspiratie  pentru a onora Ziua Internationala a Femeii, si a sarbatorit unicitatea si diversitatea lansand o editie limitata de 100 de LUNA, un monument al tehnologiei de frumusete pentru autenticitate si frumusete reala.

Cu 35 de milioane de fani la nivel global, FOREO prevede o crestere de doua cifre in 2022, pe fondul vanzarilor record. Un dispozitiv FOREO a fost vandut la fiecare 10 secunde in 2021 si peste 50 000 de dispozitive LUNA au fost vandute pe foreo.com de Black Friday in 2021 in doar 24 de ore, doborand recordul din 2019.

Compania a inregistrat o crestere dramatica a vanzarilor online in care, pentru prima data in istorie, vanzarile gamei BEAR si UFO se apropie de vanzarile emblematicului LUNA al marcii.

Ce urmeaza? Nu e nicio surpriza faptul ca FOREO anunta multe lansari si upgrade-uri noi in 2022. Ce anume? Ei bine, nu vor sa strice surpriza… Asa ca, fiti pe faza.

Pentru a afla mai multe despre FOREO, brandul de tehnologie de frumusete cu cea mai rapida crestere din lume si pentru a fi la curent cu cresterea si inovatiile viitoare, vizitati www.foreo.com sau urmariti @FOREO.

Foto: PR