Ce sa mananci intre mese ca sa-ti subtiezi talia si coapsele. Aceasta gustare „topeste” grasimea si intareste imunitatea

Cristina Tudor1
De Cristina Tudor
19 sept. 2019

Infometarea nu este niciodata o metoda eficienta sa dai jos kilogramele in plus.

Pe langa cele trei mese zilnice, este recomadat sa mananci si un pumn de migdale (42 grame). Pe langa faptul ca sunt „prietene” cu silueta, migdalele combat si colesterolul, cel mai mare dusman al inimii.

Expertii de la Universitatea Pennsylvania au analizat dieta a 52 de adulti supraponderali, mai mult de 12 saptamani.

Consumul a 42 grame de migdale zilnic, le-a redus participantilor circumferinta taliei si a topit grasimea de pe picioare. In plus, au scazut nivelul colesterolului rau si riscul bolilor de inima.

Studiul a fost publicat in revista American Heart Association.

Dr Claire Berryman, coordonatorul studiului a spus: ‘Cercetarea noastra a aratat ca migdalele combat cei mai importanti factori de risc ai bolilor de inima-colesterolul si grasimea abdominala care este adesea asociata cu sindromul metabolic, o combinatie de afectiuni precum diabetul, obezitatea si hipertensiunea arteriala.

Migdalele crude sau uscate sunt cele mai sanatoase

Atunci cand cumperi migdale si pe pachet scrie ca au fost prajite, trebuie sa iei in considerare faptul ca poate au fost coapte in grasimi nesanatoase si la temperaturi inalte care distrug beneficiile fructului. Trebuie cautate cele crude sau uscate, acelea sunt cele mai sanatoase.

Ne feresc de infectii si sunt bune pentru creier

Specialistii de la Institutul de Cercetare a Alimentelor „Norwich”, din Marea Britanie, au demonstrat ca putem sa ne ferim de infectiile virale, inclusiv de raceala si de gripa, consumand zilnic migdale. Acestia au constatat ca substantele continute de pielita migdalelor stimuleaza sistemul imunitar.

Citeste continuarea pe Doctorul Zilei.

Foto: Shutterstock.com.