Meditatia cu lumanarea se face simplu: aprinzi o lumanare, faci intuneric in camera in care te afli si te asezi in fata ei. Scopul este sa urmaresti flacara lumanarii in timp ce incepi sa respiri si sa te relaxezi. Aceasta are un efect linistitor si te ajuta sa ramai concentrata mai mult timp.

meditatia cu lumanarea femeie
Meditatia cu lumanarea este o tehnica pentru incepatori care creste concentrarea

Meditatia cu lumanarea pentru incepatori

Daca faci meditatie de putina vreme si nu poti sa-ti pastrezi concentrarea mai mult de cateva minute, o solutie este sa meditezi folosind flacara unei lumanari. Meditatia cu lumanarea este o tehnica pentru incepatori care chiar da rezultate!

Sfat: poti face o meditatie de “incalzire”, 5-10 minute, inainte de meditatia cu lumanarea propriu-zisa. Sau iti poti inlocui o sedinta de meditatie normala cu una de acest fel.

Meditatia cu lumanarea – Principalul beneficiu al meditatiei cu lumanarea este ca imbunatateste abilitatea mintii de a ramane mai mult timp in starea de meditatie.

Flacara miscatoare a lumanarii actioneaza ca un calmant pentru psihicul tau. In timp ce te concentrezi la ea, te va ajuta sa estompezi usor-usor gandurile si grijile de peste zi, stresul si oboseala. Lumina calda iti va da si o senzatie placuta de caldura si securitate.

Recomandare: mediteaza seara folosind o lumanare pentru un somn linistitor!

Foto: Guliver