Fructe si legume: de ce ar trebui sa va feriti la cumparaturi

Daca vreti sa adoptati o alimentatie sanatoasa alegeti cu grija acele fructe si legume din meniul zilnic. Lista de la Environmental Working Group e de ajutor!

In fiecare an aflam ca din ce in ce mai multe fructe si legume sunt indopate cu pesticide.  Environmental Working Group ne ajuta sa aflam de ce sa ne ferim si ce sa mancam.

In anul 2014 lucrurile stau aproape ca in anul precedent, doar cu mici modificari.

Fructele si legumele cu cantitate mare de pesticide:

Mere, capsuni, struguri, salata, piersici, spanac, ardei grasi, nectarine (cele importate), castraveti, rosii cherry, fasole verde, cartofi, ardei iute, verdeturi

Inainte de a merge la cumparaturi parcurgeti aceasta lista

Fructele si legumele cu cantitatea mica de pesticide:

Avocado, porumb dulce, ananas, varza, fasole dulce, ceapa, sparanghel, mango, papaya, kiwi, vinete, grapefruit, pepene galben, conopida, cartofi dulci

Va sugerez sa luati aceasta lista cu voi ori de cate ori mergeti la piata. Cred ca e important sa stiti ce contin legumele si fructelepe care alegeti sa le mancati. Mie una imi trece instant pofta de capsuni doar cand le vad atat de anormal de mari si perfecte.