Vrei sa fii mai productiv? 5 aplicatii pentru a-ti eficientiza timpul petrecut la birou

Cristina Tudor1
De Cristina Tudor
1 dec. 2020

Oamenii ambitiosi ca tine sunt mereu presati de timp.

Avem de facut din ce in ce mai multe lucruri si, la final de zi ne dam seama ca nu am reusit sa le ducem la bun final pe toate. Si ne-au mai ramas inca foarte multe lucruri de facut si pentru a doua zi.

Timpul nostru este pretios. Si a nu lua pauze, nu este niciodata o varianta buna. Trebuie sa ne ridicam de pe scaun, altfel spatele nostru va avea foarte mult de suferit. Trebuie sa iesim din cand in cand la aer, altfel o sa plecam foarte obositi si cu dureri de cap de la birou. In plus, jobul ar trebui sa fie un loc la care sa venim cu placere in fiecare zi, altfel, la cat de mult timp ne petrecem acolo, gradul de frustrare va fi foarte mare.

Si cum putem sa le avem pe toate? Si timp pentru distractii, dar si rezultate bune la job. Sa fim si eficienti, dar si relaxati. Nu sunt eu vreun guru, dar va pot recomanda cateva aplicatii care sa va ajute sa fiti mai eficienti la birou si, in acelasi timp, mai relaxati la finalul zilei de munca.

1. Hours Time Tracking

Sa stii cat timp dureaza fiecare task este foarte important. Nu doar pentru a putea estima data viitoare atunci cand o sa ai acelasi lucru de facut (foarte util mai ales pentru cei care lucreaza cu cost pe ora). Astfel, Hours Time Tracking iti monitorizeaza cat timp folosesti pentru a-ti rezolva anumite task-uri si cat pierzi pe distractii. La finalul lunii poti vedea un fel de ROI (return on investment) al timpului tau. Vei putea vedea cat timp folosesti in fiecare zi pentru anumite lucruri si care sunt activitatile care iti consuma cea mai mare energie. La final de saptamana, dupa cateva exercitii cu Hours Time Tracking, nu o sa te mai plangi ca nu ai timp pentru nimic.

Hours Time Tracking este disponibila gratuit in App Store.

2. Wunderlist

Urasti momentul acela cand ajungi la birou si iti dai seama ca ai uitat sa iei laptele pentru cafea? Sau atunci cand ajungi acasa si iti dai seama ca ai uitat sa iei paine? Ei bine, foloseste Wunderlist. Nu trebuie sa iti mai incarci memoria cu listele de lucruri pe care trebuie sa le faci si nici sa iti strangi post-it-urile de pe frigider in fiecare dimineata. Cu Wunderlist poti sa fii mereu in control. Are grija sa iti programeze task-uri si sa ti le monitorizeze. Si, in plus, iti poate amintim atunci cand trebuie sa faci ceva. Asa ca, puneti toate lucrurile in listele virtuale din Wunderlist si nu mai trebuie sa le tii minte, o sa iti aminteasca aplicatia ce ai de facut.

Citeste continuarea pe Life.ro.

Foto: Unsplash.com.