5 obiceiuri matinale care te ingrasa

Maria Constantin1
De Maria Constantin
26 mai 2020

Diete peste diete, mult efort, transpiratie si sacrificii. Cu toate acestea, nu reusesti sa slabesti. De vina s-ar putea sa fie cateva obiceiuri matinale care te ingrasa.

Tot timpul ne gandim sa slabim. Si chiar daca dieta si miscarea sunt cele mai bune moduri pentru a scapa de kilogramele in plus, exista si alte metode care iti pot fi de ajutor. Unele obiceiuri matinale te pot impiedica sa slabesti sau, dimpotriva, chiar te ingrasa. Iata la ce trebuie sa fii atenta, conform publicatiei Entertainment Times:

Dormi prea mult

Somnul in exces este unul dintre motivele pentru care s-ar putea sa nu reusesti sa slabesti. Ba chiar poate duce la ingrasare. Sa dormi prea mult inseamna sa dormi mai mult de noua ore pe noapte. Totusi, nici prea putin somn nu este indicat – daca dormi mai putin de sapte ore noaptea, poate fi daunator pentru organism. Cate un pui de somn ziua poate afecta negativ greutatea, asa ca trebuie sa fii atenta sa ramai in marja de opt, cel mult noua ore de somn pe noapte.

Sari peste micul dejun

Orice ti-ar spune oricine, nu ar trebui sa sari peste micul dejun. Daca nu mananci dimineata, metabolismul tau are de suferit, iar ceasul intern al corpului va fi dat peste cap. O consecinta a acestui proces este ca te ingrasi. Lipsa micului dejun te lasa fara energie de-a lungul zilei si te vei simti letargica. In plus, poti avea pofte in timpul zilei si din aceasta cauza exista riscul sa cedezi ispitelor si sa consumi alimente nesanatoase.

Lipsa meditatiei

O sesiune de meditatie dimineata devreme, in fiecare zi, te poate ajuta sa scapi de kilogramele in plus. Meditatia ajuta la reducerea nivelului de cortizol, hormonul stresului. Dezechilibrul nivelului acestui hormon poate provoca un apetit excesiv si, implicit, cresterea in greutate. Incearca sa faci cateva sedinte de meditatie dupa ce te trezesti si vei vedea ca te vei simti mai bine, vei fi mai eficienta si mai fericita.

Ce sa faci ca sa nu te ingrasi stand acasa: 6 trucuri care te motiveaza

Nu faci stretching

Exercitiile de mobilitate sunt importante pentru a te incalzi inainte si dupa un efort intens. Stretchingul ajuta si la reducerea durerilor si a riscului de accidentare. Este, de asemenea, important si pentru a arde cateva calorii si, implicit, sa slabesti putin. Desigur, impactul zilnic este imposibil de cuantificat, dar pe termen lung orice efort conteaza. Yoga, de exemplu, este un mod minunat de a arde calorii daca o practici regulat.

Nu bei destula apa

Sa-ti incepi ziua cu un pahar de apa la temperatura camerei este un obicei excelent care contribuie la atingerea obiectivului de a slabi. Apa ajuta la mentinerea echilibrului in corp si previne tendinta de a manca prea mult. Hidratarea contribuie, de asemenea, la arderea caloriilor si ajuta digestia prin eliminarea toxinelor. Iti permite, totodata, sa faci miscare. Cantitatea de apa necesara depinde de mai multi factori, precum varsta, nivelul de efort, umiditate si starea generala de sanatate.

Foto: Unsplash.com