Vacante in familie de neuitat, la Ana Hotels Poiana Brasov

De Gavrila Alina
17 mai 2023

Vacantele in familie sunt cele mai frumoase. Timp petrecut impreuna, relaxare, plimbari, amintiri de neuitat.

Oamenii de stiinta vin cu studii care sa intareasca aceste afirmatii si ne spun ca pentru copii experientele traite alaturi de parinti sunt cele mai importante. In astfel de momente se creaza legaturi si amintiri de neinlocuit pentru cei mici.

Beneficii sociale, psihice si cognitive

Datorita vacantelor petrecute alaturi de familie, copiii deprind abilitatea de a se adapta mai bine in societate. Sunt mai fericiti si mai destepti din simplul motiv ca li se largeste orizontul.

Dar vacantele sunt si pentru parinti. Si ei au nevoie de relaxare si de momente de liniste si tihna. Asa ca, echilibrul este important daca ne dorim o vacanta in care toti membrii familiei sa se simta bine si sa se bucure de experienta.

Un hotel in care toata familia e fericita

Din acest motiv, ori de cate ori alegem un hotel in care sa petrecem cateva zile impreuna, ca familie, incercam sa gasim o solutie care sa ne multumeasca pe toti trei (parinti si copil de 5 ani). Iar Ana Hotels Poiana Brasov este acel loc care reuseste, printr-o minune, sa ne faca pe toti trei fericiti. Chiar daca, trebuie sa recunosc, nu suntem tocmai usor de multumit šŸ˜€

Camere primitoare si linistite

Primul lucru care m-a facut sa ador acest hotel este aspectul camerelor si linistea. Poate ca o sa spuneti ca mai toate camerele de hotel sunt frumoase. Dar cate reusesc sa va dea acel sentiment de acasa?Ā  Asa sunt camerele de la Ana Hotels. Frumoase, curate, atent gandite in cele mai mici detalii (inclusiv cele estetice), dar care reusesc sa-ti induca sentimentul de-acasa. Acel sentiment care te face sa te simti bine, in siguranta si relaxat. Nu e nimic care sa-ti disturbe linistea, totul este gandit pentru binele clientilor. Si pot sa confirm ca se doarme excelent (si asta va spune o persoana care se trezeste si din cauza celui mai mic zgomot)

Spa pentru toata familia

Cand ai un copil de 5 ani, care se plictiseste foarte usor, e important sa te cazezi intr-un hotel in care sa aiba cat mai multe activitati. Iar piscina este mereu o atractie pentru cei mici. Si daca mai adaugam si cele doua jacuzzi (unul in interior si altul in exterior), va dati seama cat de mare a fost incantarea si bucuria. Atat de mare, incat in ziua in care a trebuit sa eliberam camera, am mai fost doua ore de dimineata la piscina ca sa-i mai treaca din supararea ca trebuie sa plecam acasa šŸ™‚

Masaj si terapii faciale

Si cat baietii erau la piscina, eu m-am bucurat de o sesiune de masaj pentru relaxare profunda, care a durat 50 de minute si care a facut minuni in detensionarea intregului corp. Pe lista de to do pentru urmatoarea vizita la Ana Hotels Poiana Brasov mi-am trecut masajul cu roci vulcanice calde, dar si terapia faciala Oxygenera Pro (care am inteles ca face minuni pentru tenul obosit si tern).

Mancare delicioasa chiar si pentru copii mofturosi

Un alt criteriu dupa care ne alegem hotelul, atunci cand plecam in vacanta, este restaurantul. Pentru noi este foarte important sa avem restaurant unde ne cazam (chiar daca ne place sa incercam si alte restaurante in locurile pe care le vizitam). Insa, cand ai un copil mic trebuie sa te asiguri ca poti sa te bucuri de mancare la orice ora (sau mai bine spus, ori de cate ori il apuca foamea pe cel mic). Iar faptul ca au si un meniu special pentru copii, ne-a facut sa indragim si mai mult acest loc. Mai ales ca noi avem in dotare un mic mofturos care nu mananca decat anumite feluri de mancare šŸ˜€

Un alt aspect care pe mine m-a bucurat enorm este ca atat micul dejun, cat si meniul a la carte au si optiuni fara carne si fara gluten. Chiar daca sunt in vacanta si imi mai permit momente de rasfat, incerc sa pastrez un echilibru. De altfel, m-am indragostit total de salata lor cu quinoa, avocado si smochine. Asa ca cinele au fost mereu usoare si fara gluten. Si pentru ca tot suntem la capitolul mancare, nu pot sa nu ma gandesc la cei mai buni papanasi pe care i-am mancat in viata mea si pe care va recomand sa-i gustati daca ajungeti la Ana Hotels Poiana Brasov. Am zis: vacanta este si pentru momente de rasfatā€¦ deci zero vina dupa ce am mancat papanasii šŸ™‚

Personal cald si primitor

Poate cel mai important test pe care il are de dat un hotel in fata turistilor este testul personalului. Poti sa ai cele mai curate camere, cea mai frumoasa priveliste sau cea mai buna mancare, daca oamenii care alcatuiesc echipa nu sunt calzi si primitori, cel mai probabil turistul nu se va reintoarce. Ce bucurie a fost pentru noi sa gasim oameni incantati sa ne cunoasca si hotarati sa ne faca sa ne simtim minunat in orice moment al zilei. Tot personalul restaurantului era la dispozitia baietelului nostru, primea mereu carti de colorat si culori, era intrebat ce vrea sa manance si i se rezolva orice nemultumire inainte ca eu sa realizez ca era ceva ce nu-i convenea. Pe scurt, i s-au facut toate poftele (mai ales Elena si Ionu l-au rasfatat peste masura :D), iar cand am plecat mi-a spus ca el asa ar vrea sa traiasca mereu šŸ™‚

Loc de joaca, perfect pentru toate varstele

Un alt motiv pentru care am ales Ana Hotels Poiana Brasov este impresionantul loc de joaca pentru copii. Intr-o sala enorma, cei mici se pot juca in voie. Trambuline, mese de fotbal, masa de biliard, masa de ping pong, covoare speciale pentru masinute, jocuri de lego, masinute si papusi. Pe scurt, tot ce poate incanta un copil, indiferent de varsta.

Pentru noi, vacanta la Poiana Brasov a fost foarte frumoasa si relaxanta si datorita hotelului in care am fost cazati. Pentru ca, indiferent ce am spune, locul in care ne cazam da tonul vacantei. De la camera in care esti cazat, pana la calitatea somnului, gustul mancarii si, mai ales, serviciile de care ai parteā€¦ totul contribuie la reusita vacantei tale.

Minivacanta de 1 iunie-Rusalii

Si daca inca nu ati decis ce faceti in minivacanta de 1 iunie-Rusalii, Ana Hotels a pregatit un pachet perfect pentru familii. Cu relaxare la Spa pentru parinti si activitati creative pentru copii. Pe langa jocuri, concursuri, echipa de la Ana Hotels a pregatit si un atelier de reciclare creativa care sa le stimulezeĀ imaginatia si sa le dezvolte o educatie de mediu (pe 5 iunie este si ziua mondiala a mediului).

Aici gasiti toate detaliile despre oferta speciala de Rusalii