Ce mananca supermodelele pentru o digestie mai buna si o piele stralucitoare

Denisa Toma1
De Denisa Toma
21 feb. 2019

Medicul Charles Passler este omul responsabil pentru alimentatia unor supermodele de top precum Bella Hadid, Adriana Lima sau Amber Valletta.

Acesta le recomanda modelelor ce sa manance ca sa-i ofere organismului toti nutrientii necesari pentru ca ele sa aiba mai multa energie si sa arate intotdeauna impecabil, pregatite oricand pentru o sedinta foto.

Nutritionistul a creat o serie de diete menite sa trateze diverse afectiuni, dar exista o categorie de alimente adesea ignorata pe care el le-o recomanda intotdeauna clientilor sai care au probleme digestive, hormonale sau alergii. Este vorba despre legumele si plantele amare.

Cum obtin supermodelele piele frumoasa tot anul – gratis!

Ce efecte au alimentele amare asupra organismului?

Potrivit doctorului Passler, citat de Mindbodygreen.com, ierburile si alimentele amare imbunatatesc sanatatea in trei moduri principale. „Activeaza receptorii pentru gustul amar de pe limba, care la randul lor activeaza celulele din stomac si le determina sa normalizeze productia de acid, pentru o digestie mai buna. Cand se intampla acest lucru, productia de bila si de enzime digestive este imbunatatita. Productia adecvata de bila este esentiala pentru detoxifierea ficatului, eliminarea metalelor grele din corp, restabilirea echilibrului hormonal si reglarea tranzitului intestinal”, declara medicul Charles Passler.

Enzimele digestive sunt esentiale pentru a extrage si absorbi nutrientii din alimente. De asemenea, ajuta la reducerea numarului de bacterii nocive din intestine. Pe de alta parte, alimentele amare sunt de obicei bogate in antioxidanti, ceea ce ajuta la reducerea inflamatiei„, mai spune medicul.

Specialistul incepe prin a introduce in alimentatia clientilor sai andive, frunze de papadie, rapini (o planta din familia cruciferelor), spanac, kale.

Antrenorul Justin Gelband dezvaluie ce fac modelele Victoria’s Secret ca sa aiba un corp perfect sculptat

Numeroase persoane adauga indulcitori precum dressingurile pentru salata care contin zahar pentru a combate gustul amar, dar eu nu le recomand clientilor mei un consum suplimentar de zahar„, spune specialistul.

Prepararea acestor legume si verdeturi cu ulei de masline extravirgin si usturoi proaspat este o varianta buna de a le imbunatati gustul„, adauga Dr. Passler.

Uleiul este important pentru a reduce gustul amar intens. Zeama de lamaie are acelasi efect de a reduce si echilibra gustul amar al verdeturilor, fie ca este adaugat in supe, smoothie-uri sau sote.

Daca nu iti plac verdeturile cu gust amar, Dr. Passler recomanda lamai, lime, grepfrut, ardei, ghimbir, turmeric, cimbru, rozmarin, salvie, foi de dafin.

Cate alimente amare ar trebui sa consume o persoana pentru rezultate benefice?

Dr. Passler recomanda ca 20 de procente din mancarea aflata pe farfurie sa fie alimente amare. Vestea buna este ca atunci cand vei pune in practica cu regularitate acest sfat, te poti bucura de aceleasi efecte benefice asupra sanatatii precum supermodelele care se numara printre clientii sai. Iata care sunt beneficiile:

– piele cu aspect imbunatatit
– mai putine probleme digestive si sensibilitati alimentare
– scaderea in intensitate a simptomelor sindromului premenstrual
– tranzit intestinal reglat
– somn mai odihnitor

Cele 6 alimente care-ti detoxifica ficatul

Avand in vedere ca ai deja unele dintre aceste alimente in bucatarie, merita sa incerci sfaturile nutritionistului. Adauga putin suc de lamaie in smoothie, bea ceai de ghimbir sau fa-ti un sote din frunze spanac cu putin ulei de masline, peste care sa storci suc proaspat de lamaie.

Foto: Shutterstock.com