Cele mai bune 3 exercitii care te ajuta sa topesti grasimea de pe abdomen

Teodora Tirca1
De Teodora Tirca
3 mart. 2021

Secretul unui abdomen tonifiat nu sunt repetarile infinite, ci exercitiile eficiente, care iti activeaza cum trebuie muschii abdominali.

Cand ne gandim la a da jos kilogramele in plus, cei mai multi dintre noi vor in primul rand sa reduca grasimea din zona taliei si abdomenului. La urma urmei, cine nu vrea sa se poata strecura intr-o pereche de jeansi, fara acel mic „colacel” care se revarsa peste? In plus, asa cum explica specialistii pentru Prevention, pierderea grasimii abdominale este o modalitate sigura de a-ti imbunatati sanatatea generala: cercetarile leaga grasimea din jurul taliei de bolile de inima, diabet si chiar de unele tipuri de cancer.

Acestea fiind spuse, trebuie sa stii ca 100 de abdomene pe zi nu te vor ajuta sa pierzi miraculos grasimea de pe abdomen. Rezultatele se vor vedea atunci cand vei introduce in rutina exercitii care te ajuta cu adevarat sa topesti grasimea, combinate cu o dieta sanatoasa, ce exclude zaharul si alte alimente procesate (da, va trebui sa renunti la pizza sau macar sa reduci drastic frecventa cu care te rasfeti).

„Oamenii cred ca pot scapa de grasimea de pe abdomen doar facand exercitii care tintesc aceasta zona, insa cercetarile au aratat ca nu este adevarat. Ideal ar fi sa exersezi astfel incat sa reduci procentajul de grasime corporala in general – asa vei reduce si grasimea de pe abdomen”, explica pentru Prevention antrenorul de fitness si expertul in nutritie Corey Phelps. „Exista cateva exercitii excelente, centrate pe partea de mijloc a corpului, care vor arde grasimea peste tot, ajutandu-te sa obtii un abdomen mai plat si mai tonifiat”, adauga el.

Iata cele mai eficiente 3 exercitii pentru a arde grasimea de pe abdomen, in timp ce iti tonifiezi tot corpul:

1. Burpees

Acest exercitiu iti activeaza abdomenul, precum si pieptul, umerii, tricepsii si fesierii, explica Jillian Michaels, antrenoare de fitness pentru celebritati. Intrucat burpees implica miscari pliometrice explozive, ele iti vor face si inima sa pompeze, ceea ce te ajuta sa arzi calorii si sa topesti grasimea.

5 cele mai importante lucruri pe care trebuie sa le stii daca vrei sa ai un abdomen plat

2. Mountain Climbers

 

Vezi această postare pe Instagram

 

O postare distribuită de Rahul Sonkhiya (@rahulsonkhiyaa)

Michaels recomanda acest exercitiu pentru ca este exploziv si arde multe calorii, la fel ca cel precedent. Te ajuta sa-ti tonifici abdomenul, dar activeaza in acelasi timp umerii, bratele si fesierii, ajutandu-te sa dai jos grasimea mai rapid.

3. Saritura in genuflexiune

Iata un exercitiu complex care insa nu e greu de executat. Saritura in genuflexiune este si ea exploziva, si pune in tensiune atat abdomenul, cat si picioarele si fundul, totul in timp ce iti creste pulsul, ajutandu-te sa arzi mai multe calorii intr-o sesiune scurta de exercitii.

Daca inca nu stii de unde sa incepi, iti recomand un program dedicat eliminarii stratului de grasime de pe abdomen, asa cum este Body Blitz, creat de Andreea Raicu in colaborare cu Florin Cujba, antrenorul ei personal.

Beneficii ale programului

• Arzi calorii si-ti accelerezi metabolismul
• Te mentii in forma
• Scapi de centimetrii in plus din zona mediana a corpului
• Iti recapeti energia si flexibilitatea
• Iti tonifici posteriorul
• Ai un tonus muscular imbunatatit
• Inveti sa executi corect exercitiile
• Te bucuri de structura unui program complet de sport

La achizitionarea programului primesti si un ebook cu tips & tricks pentru abdomen plat de la Andreea (+ retete delicioase) si o meditatie ghidata de scanare a corpului, care te ajuta sa te relaxezi si sa scapi de tensiunea din corp.

BONUS: Timp de o saptamana (pana pe 9 martie inclusiv), la achizitionarea programului primesti GRATUIT Body Balance, programul de fitness si nutritie care te ajuta sa arzi calorii si sa scapi de durerile de spate.

Foto: Instagram/@kellybellyboom