Dieta cu seminte de in. Beneficiile miraculoase asupra organismului

Cristina Tudor1
De Cristina Tudor
27 ian. 2021

Semintele de in sunt considerate superalimente, bogate in toate vitaminele de care corpul nostru are nevoie, dar si in minerale si substante active.

Aceste seminte stimuleaza arderile si reduc apetitul alimentar, motiv pentru care se recomanda atunci cand vrei sa scapi de depozitele de grasime acumulate ici-colo pe trupul tau si de celulita.

Dieta cu seminte de in

Exista chiar o dieta care are la baza aceste seminte si care promite sa te ajute sa slabesti chiar si 15 kg, in doar 2 luni. Iar partea buna este aceea ca nu vorbim despre un regim de slabire costisitor. Ai nevoie doar de seminte de in si apa.

Trebuie sa iei 3 lingurite de seminte de in pe zi, pe tot parcursul zilei. Atentie, insa! La fiecare lingurita de in consumata este OBLIGATORIU sa bei un pahar cu apa.

Daca nu le poti consuma ca atare, le poti adauga in mancare. La micul-dejun poti pune o lingurita de seminte de in intr-un iaurt. Sau, la pranz, le poti adauga in supe crema ori in piureuri. La cina, le potiadauga in salate. E simplu, nu-i asa?

Ce trebuie sa stii din start este ca dieta cu seminte de in nu se urmeaza mai mult de 10 zile o data, dupa care trebuie sa faci o pauza de 10 zile. O poti repeta pana cand obtii rezultatele dorite, insa vei vedea ca acestea nu intarzie sa apara. Pe durata dietei cu seminte de in, nu trebuie sa mananci prajeli, dulciuri, fast-food, fainoase si nici sa bei sucuri carbogazoase sau alcool.

Semintele de in contin putine calorii dar multi acizi grasi omega-3, proteine, fibre dietetice si antioxidanti. Prin urmare, dieta cu seminte de in ar putea ajuta la slabit prin stimularea metabolismului, imbunatatind digestia, reducand inflamatia, si marind senzatia de satietate.

Citeste continuarea pe Doctorul Zilei.

Foto: Instagram/@pickychickpealife