Lipsa somnului duce la ingrasare si diabet. De cate ore de odihna ai nevoie

Cristina Tudor1
De Cristina Tudor
17 feb. 2021

Pentru ca metabolismul sa fie alert, organismul are nevoie de 7-8 ore de somn pe noapte, pentru a se reface.

„Lipsa somnului favorizeaza cresterea in greutate, deoarece, atunci cand esti privat de somn, esti tentat sa mananci mai mult, in special alimente bogate in carbohidrati. Totodata, un organism slabit inseamna dezechilibre la nivelul organelor interne, ceea ce face ca arderile sa devine lente si depunerea grasimii exact acolo unde nimeni nu-si doreste. Mesele regulate, bazate de echilibru si alimente sanatoase, insotite de doza de odihna necesara, pot regla metabolismul, fara a afecta silueta si sanatatea”, spune nutritionistul Wasim Nazer.

Lipsa somnului si efectele sale

Lipsa somnului efecte. Iata cateva motive care te vor determina sa dormi mai mult:

• lipsa somnului poate duce la aparitia unor boli precum diabetul

• persoanele obosite au tendinta de a consuma alimente bogate in carbohidrati rafinati (dulciuri, fast-food), iar acestea afecteaza calitatea somnului si, mai ales, greutatea corporala

• lipsa somnului incetineste metabolismul, iar corpul va depozita ceea ce primeste sub forma de grasime

Citeste continuarea pe Doctorul Zilei.

Foto: Unsplash.com.