Micul dejun care tine creierul in forma maxima toata ziua

Cristina Tudor1
De Cristina Tudor
21 apr. 2020

Micul dejun este cea mai importanta masa a zilei si este si ocazia de a-i da organismului un start perfect de la primele ore ale zilei.

O ceasca de cafea tare sau de ceai va ajuta sa va treziti instantaneu, dar efectul nu dureaza foarte mult. Nu sariti peste micul dejun, daca nu vreti sa ramaneti fara energie pana la pranz, dar evitati mancarea consistenta la primele ore ale diminetii.

Iata ce puteti manca dimineata ca „sa va mearga mintea” toata ziua:

Iaurt semi-degresat cu seminte de in. Semintele de in pot fi gasite in magazinele cu produse naturiste. Contin acizi grasi esentiali omega-3, care stimuleaza activitatea creierului si ajuta memoria. Si iaurtul poate contine „grasimi bune” de tip omega-3 si, in plus, este o sursa excelenta de proteine,ca prelungind senzatia de foame.

Lapte cu cereale si fructe uscate. Cerealele integrale imbogatite cu fructe uscate tin glicemia in frau, eliberand energie treptat de-a lungul zilei. Contin glucoza, principala „hrana” a creierului.

Omleta cu piept de pui. Puteti face o omleta sanatoasa amestecand doua oua cu bucati de piept de pui sau de curcan, spanac, rosii, ardei si condimente din belsug. „Mixul” de proteine controleza apetitul si previne senzatia intensa de foame.

Citeste continuarea pe Doctorul Zilei.

Foto: Shutterstock.com.