Tehnici de meditatie sub dus care te ajuta sa fii mai fericita

Cristina Tudor1
De Cristina Tudor
13 sept. 2018

Exista cateva tehnici de meditatie ce pot fi realizate in doar cateva minute. Unele dintre acestea pot fi facute chiar sub dus. Iata care sunt acestea si, cel mai important, cum ne pot face sa ne simtim mai bine.

Cui nu ii place ca dupa o zi extraordinar de obositoare si incarcata sa se relaxeze cateva minute sub un dus fierbinte?

Acest moment poate fi extrem de benefic nu doar pentru corpul nostru, ci si pentru mintea noastra daca invatam sa profitam de el.

Meditatia sub dus ne poate ajuta sa eliminam energia stagnanta, starea de stres si anxietate, readucand zenul si pacea in viata noastra.

Permiterea curgerii apei din partea de sus a capului de-a lungul spatelui ne poate ajuta sa ne deschidem centrele energetice sau chakrele, acest lucru ducand la energizarea sufletului si la cresterea vibratiilor pozitive. De asemenea, acest mic exercitiu poate stimula creativitatea (unul dintre motivele pentru care multe persoane au cele mai bune idei in timpul dusului).

In cazul in care vreti sa aflati mai multe despre meditatia in dus, acestea sunt cele 3 exercitii de meditatie simpla pe care specialistii ni le recomanda si care pot fi realizate in doar cateva minute.

Tehnica de meditatie sub dus numarul 1:

Pe masura ce iti cureti corpul, repeta urmatoarea mantra: „Ma curat pentru a simti lumina, liniste si pace in sufletul meu.” Continua sa repeti aceasta mantra pe tot parcursul dusului.

In timpul in care clatesti cu apa gelul de dus sau sapunul imagineaza-ti toata energia negativa pe care nu ti-o doresti cum paraseste corpul tau, curgand siroaie catre scurgere.

Porneste din nou dusul, inchide ochii si vizualizeaza picaturile de apa ce cad pe corpul tau, formand o lumina alba aurie protectoare in jurul corpului. Inainte de a deschide ochii inspira si expira profund de trei ori.

Citeste continuarea pe Kudika.ro.

Foto: Shutterstock.com