4 suplimente care combat efectele negative ale izolarii

Mara Ionescu1
De Mara Ionescu
19 apr. 2020

Traversam o perioada ale carei cuvinte de ordine sunt: Stai acasa! In afara de mici iesiri pentru cumparaturile esentiale sau pentru cateva exercitii, cei mai multi dintre noi stau in casa mai mult decat au facut-o vreodata. Si trebuie sa gasim metode viabile pentru a ne pastra sanatatea fizica si mentala.

Aceste suplimente combat efectele negative ale izolarii si ar trebui sa le consumam cu totii in aceasta perioada!

Fiecare dintre noi trateaza izolarea in felul sau. Unii aleg sa comanda mancarea online, altii gatesc sau invata sa o faca acasa, iar altii au inceput sa se transforme in mici agricultori. Indiferent de felul in care alegi sa te ocupi de partea de hranire, este foarte important sa o faci cat mai sanatos. 

5 suplimente alimentare care te scapa de balonare si sprijina digestia

Pentru a sprijini digestia, sanatatea creierului si a sistemului digestiv si a celui imunitar, este recomandat sa iei suplimente alimentare. Acestea te pot ajuta sa depasesti mai usor aceasta perioada plina de provocari. 

Iata ce suplimente combat efectele negative ale izolarii. Iti pot ajuta corpul si mintea sa simta si sa functioneze mai bine:

Enzime digestive

Daca ai observat aparitia si persistenta starilor de balonare, inseamna ca noul regim alimentar si orarul de hranire ti-au dat peste cap regimul normal de functionare al sistemului digestiv. Din acest motiv pot sa apara senzatii de balonare, constipatie si gaze care te fac sa te simti inconfortabil si fara energie.

Din fericire, enzimele digestive sprijina activitatea sistemului digestiv, contribuind la metabolizarea mai eficienta a proteinelor, grasimilor si carbohidratilor. In felul acesta, putem profita la maximum de nutrientii pe care ni-i ofera alimentele pe care le consumam.

Vitamina D3

Este unul dintre cele mai importante suplimente pe care il poti lua daca petreci mult timp in casa. Este greu de asimilat din alimentatie, sursa principala fiind expunerea la soare. Insa multi oameni folosesc creme cu factor de protectie solara si atunci asimiliarea este limitata.

Vitamina D3 este esentiala pentru buna functionare a sistemului imunitar, pentru sanatatea sistemului osos si a celui hormonal. Atunci cand stam multa vreme in casa, suntem supuse riscului de a suferi de o deficienta de vitamina D, care ne poate pune in pericol imunitatea si ne poate afecta nivelul de energie si starea de spirit.

3 suplimente nutritive pe care orice femeie ar trebui sa se bazeze

Probiotice

Este foarte important sa-ti pastrezi sistemul digestiv cat mai sanatos. Microorganismele care traiesc intr-un sistem digestiv sanatos influenteaza foarte mult starea de sanatate a organismului, de la felul in care ne simtim pana la cat de sanatoasa este pielea. Probioticele ajuta la functionarea normala a sistemului digestiv, eliminand constipatia si riscul de a face indigestie. 

Omega-3

Stim cu totii ca procesele inflamatorii din organism pot dauna foarte grav sanatatii. Ele pot afecta functionarea sistemului imunitar si pot contribui la aparitia afectiunilor cardiovasculare si a alergiilor. Numeroase studii au aratat ca o dieta cu un continut ridicat de Omega-3 contribuie la reducerea proceselor inflamatorii din organism.

Un alt efect benefic al acizilor grasi Omega-3 este acela ca diminueaza riscul de anxietate si depresie. Cea mai buna sursa de acizi grasi Omega-3 o constituie carnea de peste, dar daca esti vegana atunci este important sa folosesti un supliment care sa-ti asigure necesarul zilnic de Omega-3.

Foto: Shutterstock.com