3 retete delicioase cu salate potrivite pentru orice moment al zilei

Roxana Dobrita1
De Roxana Dobrita
29 oct. 2019

Sigur, exista un numar aproape infinit de moduri in care-ti poti prepara salata, depinde doar de gust si preferinte. De exemplu, unele mixuri au un continut nutritional mai ridicat decat altele, dar si o aroma speciala, care te atrage intr-o clipita.

Daca iti doresti o salata satioasa cu o textura speciala, in acest sezon ai de unde alege. Iata trei combinatii interesante cu salatele Agriro Fresh pe care nu le poti refuza 🙂

Daca vrei un gust proaspat…

Alege Salata Primavara de la Agriro Fresh, care contine un mix inedit de frunze – rucola, valeriana, latughino verde, latughino rosu si baby spanac – si foloseste-o ca baza pentru a obtine o salata crocanta, racoritoare si delicioasa. Noi preferam sa-i adaugam cateva felii proaspete de mar, pentru un aport crescut de prospetime si vitamine. Merele sunt bogate in fibre, vitamina C, diversi antioxidanti si flavonoizi. In plus, sunt foarte satioase, avand in vedere continutul lor caloric scazut. Fitonutrientii si antioxidantii din mere pot ajuta la reducerea riscului de a dezvolta hipertensiune, diabet si boli de inima. 

Poftesti la ceva dulce?!

Pur si simplu vei adora Salata Dulce Crocanta de la Agriro Fresh daca esti adepta gustului dulceag in mancaruri. Contine indivia riccia, scarola, pan di zucchero si radicchio rosso, o combinatie care te va salva atunci cand vrei sa-ti pacalesti pofta de ceva dulce, in dupa-amiezile racoroase de toamna.

Cum dai si mai multa savoare si obtii un preparat cu adevarat inedit? Recomandarea noastra – murele – bogate in vitamina C, fibre, vitamina K si mangan. Sprijina buna functionare a creierului si ajuta la mentinerea sanatatii orale. Pssst – nu uita ca murele contin cel mai puternic antioxidant: resveratrolul, care incetineste procesul de imbatranire.

Sau preferi aromele mai pregnante…

Combinatia de rucola, baby spanac si latughino rosu din Salata Marquis mai are nevoie doar de o vinegreta din suc proaspat de portocale pentru a-i desavarsi gustul. Daca insa vrei mai multa consistenta, adauga cubulete de sfecla rosie. Acesta are un profil nutritional cu adevarat impresionant, foarte putine calorii, dar bogata in vitamine si minerale pretioase: fier, acid folic, magneziu si alti antioxidanti (cu precadere betacianina).

Asadar, te mentii in forma cu o dieta echilibrata, care iti asigura toti nutrientii de care ai nevoie. Tu ce combinatie preferi in acest sezon? 🙂

Pentru si mai multa inspiratie si retete sanatoase, intra pe www.agrirofresh.ro si pe pagina https://www.instagram.com/agriro_fresh/?hl=en si pe https://www.facebook.com/AgriroFresh.

Foto: Marius Dragne