Alimente pentru concentrare si memorie. Ce trebuie sa consumi?

Cristina Tudor1
De Cristina Tudor
1 apr. 2021

Creierul este un organ complex care necesita o multitudine de substante hranitoare pentru a functiona in mod corespunzator.

In caz contrar, ne putem confrunta cu probleme de concentrare si oboseala excesiva.

Iata ce alimente pentru concentrare si memorie te pot ajuta sa echilibrezi nivelul substantelor necesare si, de asemenea, te ajuta sa combati anumite simptome neplacute.

In lipsa nutrientilor esentiali, putem manifesta oboseala, probleme de concentrare si, in anumite cazuri, pot fi declansate anumite afectiuni precum depresia. Pentru a redobandi echilibrul, este necesar sa adopti un stil de viata mai sanatos si sa faci alegeri alimentare optime.

Alimente pentru concentrare si memorie, benefice pentru funtionarea normala a creierului

Nuci

Nucile sunt alimente bogate in nutrienti,

proteine, fibre, vitamine si antioxidanti care vin sa grabeasca viteza procesului informational si ridicarea nivelului memoriei si concentrarii. Acestea se consuma crude, fara sare pentru ca organismul sa poata absorbi toate proprietatile lor benefice.

Peste

Grasimile Omega-3 se gasesc in scoici, midii, somon, ton, hering, ansoa, sardine, macrou, pastrav etc. In fiecare etapa din viata, Omega-3 joaca un rol esential in sanatatea creierului. Alimentele bogate in acizi grasi Omega-3 ajuta la imbunatatirea performantei cognitive, a atentiei, protejeaza creierul impotriva imbatranirii si cel mai important aspect este ca elimina riscul de depresie.

Citeste continuarea pe Doctorul Zilei.

Foto: Unsplash.com.