Secretele lui Kate Middleton pentru un abdomen plat

Cristina Tudor1
De Cristina Tudor
3 nov. 2018

Nu numai ca are trei copii, isi indeplineste toate atributiile regale, dar reuseste si sa ramana intr-o forma excelenta in tot acest timp. Se stie deja ca lui Kate ii place sa se antreneze si are grija ce mananca, insa cum reuseste sa faca toate aceste lucruri?

Kate arata atat de bine pentru ca face din antrenamentele sale o prioritate. Iata care sunt toate secretele ei legate de felul in care se antreneaza si cum reuseste sa aiba acel abdomen de invidiat, conform celor de la Cheatsheet.

Ii plac CrossFit si antrenamentele de mare intensitate (HIIT)

Se pare ca lui Kate ii place sa faca o serie de exercitii cardio si de rezistenta pentru a arde din grasimi si pentru a-si pastra muschii puternici. CrossFit este foarte potrivit pentru asta, pentru ca lucreaza cu toti muschii pentru arderi serioase. Alte exercitii pe care le face sunt sarituri, ridicari de solduri, genuflexiuni, flotari. Se pare ca un antrenament dureaza aproximativ o ora.

Merge la ski, inoata si face si alte sporturi

Kate schiaza foarte bine, la fel ca sotul ei. Printre celelalte sporturi practicate de ea se numara atletismul, hochei si tenis de camp – pe care inca il practica la Palatul Kensington. Si asta nu e tot: se pare ca ii place sa mearga cu bicicleta si sa practice polo sau aerobic.

Pentru abdomen, nimic nu e mai bun decat exercitiul „plank”

Pentru a avea un abdomen puternic si definit, plank-ul e absolut necesar pentru Kate. E o miscare pe care o executa in toate variatiunile ei: cu corpul sprijinit pe ambele antebrate sau lateral, pe o parte. Kate sta in plansa timp de 45 de secunde si repeta exercitiul de 10 ori.

Ce mananca pentru a arata bine?

Insa Kate mai are un secret pentru abdomen plat: dieta. Chiar si atunci cand faci toate exercitiile intr-un mod impecabil, fara dieta nu vei obtine rezultate. Ea alege sa manance ingrediente proaspete si nu prea consuma produse procesate, preferand alimentele raw. Abordarea ei este urmatoarea: mai multe proteine, mai putini carbohidrati nesanatosi.

Atunci cand gateste pentru familie, Kate se asigura ca fiecare membru primeste nutrienti suficienti. In perioada in care a fost insarcinata, a ales sa manance fructe de padure, avocado sau ovaz. Asta insa nu inseamna ca din cand in cand nu isi mai satisface si anumite pofte. La urma urmei, echilibrul este cel mai important.

Foto: Shutterstock.com