3 motive pentru care e vital sa continui sa faci miscare pe timp de iarna + trucuri care te motiveaza

Avatar1
De Irina Constantin
21 nov. 2019

Acum ca vremea crop top-urilor a trecut, suntem tentate sa renuntam la antrenamentele saptamanale si sa intram intr-o stare de… hibernare!

Se stie deja ca vremea rece si zilele din ce in ce mai scurte ne fac sa mai sedentari decat in mod normal. Cand la ora 17 este deja intuneric, nu mai ai chef sa bati drumul pana la sala de fitness. Mai degraba te-ai cuibari intre perne cu o ciocolata calda si cu o gustare delicioasa, nu-i asa?

Motivatie pentru antrenament: Foloseste-ti personalitatea pentru rezultate maxime!

Ei, bine, desi empatizam cu tine, trebuie sa iti spunem un lucru. A ramane activa fizic in sezonul rece iti aduce o multime de beneficii, pe care le vei simti imediat. Asadar, iata cum si de ce ar trebui sa continui vizitele la sala!

Cum sa mergi la sala si iarna: 3 metode eficiente

1. Gandeste-te la endorfinele care suplinesc lipsa soarelui

De ce sa mergi la sala si iarna, cand patul este atat de calduros, iar ceaiul este fierbinte? Simplu! Fa-o pentru starea ta de spirit!

Toata lumea se simte ceva mai binedispusa atunci cand soarele este pe cer. Este un fapt de necontestat! In sezonul rece, unele persoane experimenteaza astenia sau, pur si simplu, incep sa aiba stari de tristete, melancolie sau chiar anxietate.

Cum slabesti eficient: 5 lucruri pe care trebuie sa le faci imediat dupa ce te intorci de la sala

De vina poate fi lipsa vitaminei D, mai greu de obtinut cand cerul este acoperit de nori, iar razele solare dispar zile intregi.

Pentru a combate starile neplacute, continua sa mergi la sala de minimum doua ori pe saptamana sau ori de cate ori te simti trista. Miscarea fizica produce endorfine in corp, ceea ce iti va oferi instant un boost de energie si fericire, imediat dupa workout!

2. Continua sa porti haine care iti avantajeaza silueta

Oricat de confortabile ar fi hanoracele largi si puloverele oversized, nu iti umple garderoba doar cu ele. Daca vei face asta, vei fi tentata sa nu mai acorzi pic de atentie corpului tau si nici macar nu vei observa atunci cand iei in greutate.

Nu ai chef de antrenament la sala? Uite ce poti face acasa

Indiferent daca stai in casa sau mergi la birou, continua sa porti trenciuri cambrate, rochii elegante, malete stramte si jeansi skinny. Astfel, vei fi constienta de corpul tau si iti vei dori sa il pastrezi sanatos si fit pe toata durata anului.

Atentie! Nu face din aspectul fizic o obsesie nesanatoasa. Doar fii constienta de trupul tau si de modificarile care apar, avand mereu grija sa-l tratezi corect: cu blandete, iubire, sport si alimentatie sanatoasa!

3. Priveste antrenamentele ca pe un prilej de a te incalzi

Cu siguranta, cunosti acea stare neplacuta de amorteala si inghet, ce survine odata cu toamna si iarna. Este un cerc vicios: cu cat stai mai mult pe loc, cu atat ti se face mai frig si cu atat mai mult nu iti vei dori sa iesi de sub patura.

De aceea, incearca sa privesti antrenamentul de la sala ca pe un prilej de a-ti creste temperatura corpului si de a te incalzi instantaneu. Integreaza in rutina ta 10-20 de minute de cardio sau exercitii de tip HIIT. Te vei dezmorti imediat!

Foto: Getty Images.