Cele mai bune surse de Omega-3: ajuta si in prevenirea bolilor de plamani

Cristina Tudor1
De Cristina Tudor
25 feb. 2021

Potrivit mai multor studii din intreaga lume, acidul gras bogat in omega-3 poate ajuta la prevenirea astmului si a altor probleme legate de plamani.

Pana acum, stim cu totii importanta includerii grasimilor sanatoase in dieta noastra zilnica. Desi multi dintre noi evitam sa consumam grasimi, expertii recomanda adaugarea unor grasimi bune in dieta noastra pentru a indeplini mai multe functii vitale in organism.

Spre deosebire de grasimile saturate (care duc la mai multe boli cronice si de viata), grasimile bune ajuta la scaderea nivelului de colesterol rau (LDL) din corpul nostru, previn ritmul cardiac anormal si gestioneaza tensiunea arteriala.

O astfel de optiune buna de grasime o gasim in acizii grasi Omega-3. Disponibile in mod natural in diferite surse alimentare, grasimile omega 3 joaca un rol crucial in cresterea si buna functionare a corpului, in special a inimii. Nu numai ca scade riscul cardiovascular, dar reduce si riscul de deces din cauza bolilor de inima. Stiai insa ca aceasta grasime sanatoasa este buna si pentru plamanii tai?

Sanatatea pulmonara: beneficiile pentru sanatate ale acizilor grasi omega-3 | Grasimi Omega-3 pentru plamani:
Un studiu anterior, publicat in American Journal of Respiratory and Critical Care Medicine, a constatat ca consumul de alimente bogate in grasimi omega-3 poate reduce riscul de astm declansat de poluarea aerului din interior (cum ar fi gatitul, praful, fumatul etc.).

Citeste continuarea pe Doctorul Zilei.

Foto: Unsplash.com.