Ce mananca Michelle Obama pentru a fi in forma si pentru a face fata unei zile solicitante

1
De Maria Constantin
9 mai 2021

Legumele si fructele sunt nelipsite din dieta fostei Prime Doamne a Americii. Alimentatia sa echilibrata ii permite si cateva abateri.

Dupa ce si-a incheiat rolul de Prima Doamna a Americii, in 2017, Michelle Obama nu a dat deloc inapoi. Dimpotriva, sotia lui Barack Obama, avocata, mama a doua fete, Sasha si Malia, fondatoarea platformei Let’s Move! si adepta mancarii sanatoase, a facut mai multi pasi inainte. Ea si-a publicat autobiografia, „Becoming”, a filmat un documentar, a fondat compania media Higher Ground Productions si a lansat un nou show de gatit pentru copii, „Waffles + Mochi”, pe Netflix.

In ciuda programului foarte incarcat si a stresului ridicat pe care il genereaza cariera ei, Michelle arata, la 57 de ani, cu doua decenii mai tanara. Este evident ca ea urmeaza principiile pe care le propovaduieste in privinta dietei echilibrate si a practicarii miscarii, noteaza Shape.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Michelle Obama (@michelleobama)

Iata ce mananca Michelle Obama intr-o zi pentru a face fata unei zile incarcate:

Micul dejun

In 2011, cand Brierley Horton, fondatoarea revistei EatingWell, a avut ocazia sa ia masa cu Michelle Obama, aceasta a povestit ca Prima Doamna a SUA si-a inceput ziua cu o omleta, carnati de curcan si grapefruit. Insa Michelle nu se bazeaza intotdeauna pe proteine la micul dejun: ea a dezvaluit pentru The New York Times ca ii plac porumbul fiert si vafele.

Pranzul

Michelle Obama a declarat pentru People ca la aceasta masa prefera un alt preparat bogat in proteine, curcan cu chili, de obicei asezonat cu o salata sau cu cateva legume.

„Alegerea unei diete sanatoase nu inseamna infometare, ci un echilibru. Moderatie. Asa cum le spun copiilor mei, cat timp mananci fructe si legume la fiecare masa, va fi in regula sa mananci pizza sau inghetata, din cand in cand. Problema este atunci cand rasfatul devine un obicei”, a explicat Obama pentru Everyday Health.

3 moduri prin care Michelle Obama combate sindromul impostorului pentru a cultiva increderea de sine

In timpul mandatului prezidential al lui Barack Obama, unele dintre legumele la care facea referire Michelle proveneau din gradina Casei Albe. Cateodata, ea inca are pe masa legume din acest loc – buna sa prietena, actuala Prima Doamna a SUA, Jill Biden, i-a trimis recent un cos plin cu bunatati din gradina de la Casa Alba, asa cum dovedeste aceasta fotografie pe care Michelle a postat-o pe Instagram:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Michelle Obama (@michelleobama)

Gustari

In emisiunea prietenei sale, Rachael Ray, Michelle a dezvaluit care sunt gustarile ei preferate:

– nucile
– legumele si hummusul
– paine Ezekiel cu unt de migdale
– suc

Cina

Friptura de pui si fructele de mare sunt doua dintre variantele ei preferate pentru ultima masa a zilei. Adesea, Michelle le combina cu cartofi dulci la cuptor, cuscus sau orez, si broccoli gatit la abur sau mazare.

Si cum pizza se numara printre rasfaturile sale preferate, Obama a marturisit pentru The Hill ca isi ingaduie o data pe saptamana o „seara de pizza”. „Aproape in fiecare zi mananc o pizza vegana”, a spus ea.

Uneori, doamna Obama isi permite o intoarcere la slabiciunea sa culinara: „Cartofii prajiti. Ii ador. Nu ma tem sa vorbesc despre asta, fiindca e important sa realizam ca mancarea sanatoasa nu trebuie sa insemne o abordare de tipul totul sau nimic”, a explicat ea pentru Everyday Health.

Pentru Michelle Obama, nu doar ceea ce mananca este important, ci si cu cine gateste si mananca. „E un mod bun de a forma legaturi… toate discutiile importante din familia noastra despre reguli si viata, cu bune si rele, se intampla la cina. Se intampla cand mancam”, a spus ea pentru Food Network. Iar cand la masa se afla si prietenii, cina poate include si un pahar de vin.

Foto: Getty Images.