Nu iti place sa te uiti in oglinda cand esti dezbracata? Urmeaza un plan de exercitii de numai 7 zile si, la final, vei avea un corp mai frumos si vei fi mai increzatoare.

Te-ai saturat sa te schimbi repede de haine ca sa eviti sa te vezi in oglinda? Nu te simti asa de bine in pielea ta, pe cat ti-ai dori? Atunci e timpul sa faci niste schimbari incepand chiar de astazi, in asa fel incat sa arati mai bine dezbracata. Urmeaza acest plan de exercitii!

Daca iti lucrezi corpul si faci alegeri alimentare mai sanatoase, poti ajunge ca, dupa numai 7 zile, sa arati mai bine. Si sa fii mai increzatoare.

Iata un plan de exercitii care te ajuta sa arati bine in 7 zile, realizat de de Allwomenstalk.com.

Plan de exercitii in 7 zile:

Plan de exercitii – Ziua 1: Fa exercitii fixice pe tocuri!

Desi poate suna ciudat, renunta la pantofii sport si pune-ti stiletto atunci cand faci exercitii fizice usoare. In Statele Unite exista cursuri speciale unde exercitiile fizice mai usoare se fac purtand pantofi cu toc, tocmai pentru ca te vor obliga sa iti mentii echilibrul – iar asta lucreaza mai multe grupe de muschi -, dar si pentru ca vei invata, intr-adevar, sa mergi cu acesti pantofi. La noi inca nu exista astfel de sali, dar poti incerca acasa. Urmareste pe internet un clip cu astfel de antrenamente si repeta-le acasa. Poarta o pereche de pantofi mai vechi ca sa nu ti-i strici pe cei preferati!

Plan de exercitii – Ziua 2: Tonifiaza-ti posteriorul!

O sa te simti grozav dupa ce faci, vreme de 7 zile, exercitii pentru tonifierea posteriorului. 15 minute pe zi in care faci fandari si alte tipuri de exercitii o sa schimbe cu adevarat lucrurile. Un exercitiu simplu este sa stai intinsa pe spate, cu mainile pe langa corp si picioarele usor departate, indoite. Fa ridicari de abdomen. Acest exercitiu iti tonifiaza poasteriorul. Cauta pe Youtube si altfel de exercitii si fa-le la tine acasa in fiecare zi. Nu trebuie sa te epuizezi, important este sa nu renunti!

Plan de exercitii – Ziua 3: Pentru un corp mai frumos, ai grija de abdomen!

E important sa ai un abdomen tonifiat. Gasesti tot felul de exercitii care sa te ajute un acest sens. Unul dintre ele este sa stai in picioare, cu mainile pe solduri. In timp ce te apleci spre spate, ridica in fata un picior si mentine-ti echilibrul cat poti de mult. Apoi schimba piciorul si fa acelasi lucru. Un alt exercitiu este urmatorul: stai in picioare si ridica mainile deasupra capului, tinand in ele o gantera. Apleaca-te spre stanga, apoi spre dreapta, cat poti de mult, pana simti cum lucreaza muschii laterali.

Plan de exercitii – Ziua 4: Exercitiile cardio ard grasimile

Fa cateva minute de exercitii intense, care iti cresc ritmul batailor inimii. Antrenamentul cardio arde cu adevarat grasimile. Executa corect miscarile si pastreaza ritmul, nu incetini! Si, dupa ce termini, fa un dus si mananca un mar. Fereste-te de tentatiile culinare nepotrivite cu scopul tau!

Plan de exercitii – Ziua 5: Foloseste greutati ca sa scapi de greutate

Creste potentialul de ardere a grasimilor si de tonifiere musculara facand exercitii cu greutati. Cand lucrezi cu gantere, miscarile trebuie executate cu grija si lent. Nu vrei sa te ranesti si nici sa faci gresit miscarile. Pentru ca antrenamentul sa dea rezultate si sa iti creasca masa musculara eliminand din grasimi alege greutatile pe masura corpului tau. Nu trebuie sa gafai dupa trei ridicari de gantere, ci sa duci exercitiul pana la capat. Si aici, te poti inspira de pe internet, unde gasesti o multime de exercitii.

Plan de exercitii – Ziua 6: Mai multe exercitii cardio!

In ziua a sasea, creste timpul dedicat exercitiilor cardio. Nu uita sa incepi cu o incalzire. Alearga pe loc, sari, rasuceste-te. Incearca sa depasesti limitele corpului tau. Inimia iti bate din ce in ce mai tare si transpiri, iar acestea sunt semnele ca organismul tau arde din grasimi. Exercitiile cardio dau cele mai bune rezultate atunci cand vrei sa slabesti. Nu uita sa te hidratezi cand faci antrenamente!

Plan de exercitii – Ziua 7: Dubleaza timpul alocat antrenamentului

In ultima zi a planului tau pentru un corp mai frumos, dubleaza cel mai lung timp alocat vreodata exercitiilor. Ai grija sa incepi cu incalzirea, apoi imparte restul antrenamentelor in trei: lucreaza intens si fara pauze la inceput, la mijlocul antrenamentului fa exercitii doar putin mai usoare si cu pauze de cateva secunde intre ele, pentru ca ultima parte sa fie din nou una de forta. Lucreaza cu tot corpul!

Dupa ce ai tinut cont de toate aceste lucruri vreme de 7 zile, repeta planul pentru a avea rezultate mai bune. Asa ca tine capul sus, ai grija de corpul tau si zambeste. Vei arata mai sexy, mai increzatoare si o sa fii mandra de ceea ce vezi cand te dezbraci in fata oglinzii.

Foto: Guliver