meditatie pentru energie femeie

Daca te simti obosita dupa o saptamana lunga la birou, dormi ca sa te odihnesti, iesi in oras cu prietenele ca sa te relaxezi si fa meditatie ca sa te reenergizezi! Iti propunem o sedinta de meditatie pentru energie foarte simpla si eficienta!

Starea de oboseala accentuata pe care o resimti este si din cauza stresului cu care te confrunti zi de zi. Lucrurile sunt destul de simple: stresul cotidian nu te afecteaza doar la nivel psihic, ci si fizic, te simti obosita si molesita, simti ca n-ai putere, iti este somn. O solutie este sa faci meditatie pentru energie!

Meditatie pentru energie si stres mai putin

Ca sa faci fata stresului cotidian, care vine cu atat de multe efecte negative, incearca sa faci meditatie pentru energie. Practicata constant, te va ajuta sa fii mai relaxata, dar si sa elimini starile de oboseala constanta. Beneficiile pe care meditatia ti le aduce vizavi de energizarea corpului au fost si demonstrate.

Potrivit unui studiu citat de youbeauty.com, realizat de cercetatorii de la Universitatea New Mexico (SUA), persoanele care fac meditatie mindfulness isi pot creste nivelul energiei si reduce durerea. Studiul a fost facut pe pacienti bolnavi de cancer, care au urmat, timp de opt saptamani, un program de relaxare si reducere a stresului, care a inclus si sedinte de meditatie mindfulness.

Poate ca o sedinta de meditatie pentru energie in weekend nu-ti va da energie cat sa alergi la marathon, dar cu siguranta va mai atenua din oboseala si iti va schimba starea de spirit in bine. Ce e important de stiut este ca e bine sa te tii de meditatie zilnic, ca sa te bucuri cu adevarat de efectele ei miraculoase!

Iata cum faci o meditatie pentru energie:

Stai pe un scaun cu picioarele pe podea si mainile pe genunchi. Incepe sa-ti concentrezi atentia pe respiratie. Cand inspiri, lasa-ti abdomenul sa se umfle cat mai mult, iar cand expiri, trage-l inauntru. Fa 10 astfel de respiratii.

Meditatie pentru energie – Inchide ochii. Ca sa-ti usurezi misiunea, poti incepe sa numeri respiratiile sau poti sa te focusezi pe senzatiile pe care le simti in corp: cum se simte aerul care intra si iese pe nari, cum se misca pieptul. Daca tii ochii inchisi, te vei putea concentra mai usor atunci cand faci meditatie pentru energie.

Meditatie pentru energie

Incepe sa respiri normal usor-usor. Lasa-ti respiratia sa curga cat mai natural, fara sa uiti sa fii atenta la ea.

Pe mai departe, focuseaza-ti atentia asupra unui punct de pe varful nasului, fiind constienta si de respiratie in acelasi timp. Daca simti ca mintea iti zboara la tot felul de ganduri, nu te enerva! Pur si simplu, readu-ti atentia asupra varfului nasului.

Pe masura ce te relaxezi, gandeste-te doar la respiratie si la momentul prezent. Da-ti seama cand te lasi prinsa in ganduri si revino tot timpul inapoi privind “mental” varful nasului.

Incearca sa meditezi asa 10 minute. Daca iti pierzi concentrarea repede, poti scurta sedinta de meditatie pentru energie la 5 minute. Ca sa iesi din starea de meditatie, deschide usor ochii si ridica-te in picioare.

Si meditatia in picioare e eficienta daca ai nevoie de mai multa energie!

Foto: Guliver