Sunt mai tineri si mai cool decat noi (oricat de mult am incerca sa tinem pasul cu ei). Plus ca folosesc mult mai des Snapchat-ul. Cercetatorii de la Wharton School of Business din Pennsylvania au numit Generatia Z “millennials on steroids”. Si nu au exagerat deloc...

Tinerii nascuti in perioada 1996 – 2010 difera destul de mult de cei din Generatia Y… Spre exemplu ei nu mai cauta atat de mult experiente precum cautau cei din Generatia Y si prefera lucrurile concrete, palpabile.

Conform unui studiu facut de EventBride si prezentat de Business Insider asta isi doresc ei mai mult decat orice. In mod similar, acea generatie prefera sa aiba acces la produse si servicii, dar nu tinea sa le si detina. A se nota popularitatea unor branduri precum Airbnb, Zipcar, Bixi sau Hubway, sistemul de folosire a bicicletelor publice din Montreal si Boston. In schimb, Generatia Z vrea sa detina.

Generatia Z interactioneaza cu brandurile preferate pe social media

Cum fac ei cumparaturile? Adolescentii prefera shoppingul online celui in magazine fizice, sustine un raport prezentat de Piper Jaffray, dar e o capcana aici. Tinerii generatiei Z aleg de obicei site-urile care au si un magazin fizic in detrimentul celor care opereaza strict online. Iar ei fac de obicei cumparaturi de pe telefon si le place sa interactioneze cu brandul preferat, prin intermediul platformelor de social media. Isi doresc sa vada daca brandul pe care l-au ales e autentic si merita timpul pe care ei i-l aloca si banii lor. Tinerii noii generatii vor purta doar haine in conformitate cu valorile lor, care sprijina o cauza sociala si care ii reprezinta.

Una dintre carateristicile principale ale Generatiei Z este ca nu mai exista granite. Genul/sexul nu va mai insemna ca a insemnat pana acum. Aceasta generatie creste in era lui Caitlin Jenner si din acest motiv vor fi mult mai deschisi, mai intelegatori.

Citeste si: “Generatia Y: unde greseste cand iubeste”!

Foto: iStockphoto