6 greseli pe care le faci cand mergi la sala. De ce nu slabesti

Sa fii hotarata si motivata nu este suficient daca vrei sa slabesti, scrie self.com. Chiar si cand ti-ai format un program si obisnuiesti sa mergi des la sala, este bine sa te antrenezi corect si sa tii cont de cateva sfaturi care te pot ajuta sa obtii mai repede rezultatele dorite. Mai mult decat atat, afla totul despre toate acele greseli pe care le faci cand mergi la sala si evita-le. 

De exemplu, daca ai cateva luni de cand mergi la sala, insa nu ai observat niciun rezultat, este destul de posibil sa nu procedezi bine, asa ca incearca sa tii cont de toate aceste greseli pe care le faci cand mergi la sala.

6 greseli pe care le faci cand mergi la sala

1. Nu depui suficient efort

Daca nu obosesti suficient inseamna ca nu faci ceva bine, cel putin asa sustin antrenorii de fitness. Corpul uman trebuie sa fie supus la un factor destul de mare de stres pentru a fi fortat sa faca unele schimbari, asa ca este bine sa faci pauze scurte intre exercitii si sa incerci sa iti imbunatatesti rezistenta la efort fizic.

2. Iti lipseste un plan bine pus la punct

Sa mergi la sala fara sa ai un plan bine pus la punct este o pierdere de timp. Daca nu stii ce trebuie sa faci, este destul de probabil sa te plimbi prin sala si sa faci exercitii care nu sunt potrivite pentru tine. Unele aparate nu te ajuta sa slabesti asa cum iti doresti, asa ca este bine sa ai o idee bine stabilita despre ce exercitii vrei sa faci si cat timp vrei sa aloci pentru fiecare in parte.

Mai mult decat atat, este posibil sa faci o pauza prea mare intre exercitii, iar acest lucru te impiedica sa slabesti sau sa iti formezi masa musculara.

3. Esti focusata doar pe exercitiile cardio

Exercitiile cardio te ajuta sa slabesti si sa te mentii in forma, insa nu este recomandat sa le faci doar pe acestea. Daca mergi la sala si vrei sa obtii rapid rezultate, combina exercitiile si ridica vreo cateva greutati, Poti sa incluzi in programul tau de antrenament si cateva exercitii care te ajuta sa iti intaresti masa musculara.

4. Mananci foarte mult

Iata o greseala frecventa care se numara pe lista cu greseli pe care le faci cand mergi la sala. Daca obisnuiesti sa consumi mai multe calorii decat arzi, acest lucru te impiedica sa slabesti. Alege sa mananci inteligent si opteaza pentru gustari sanatoase si pentru alimente care nu contin multe calorii. Chiar si o combinatie potrivita de carbohidrati si proteine te ajuta sa iti imbunatatesti masa musculara si sa te mentii in forma.

5. Nu faci foarte multa miscare

Foarte multe persoane considera ca este suficient sa mearga la sala, iar din acest motiv nu fac miscare pe parcursul zilei sau in timpul saptamanii. Daca vrei sa obtii rezultate bune intr-un timp destul de scurt, este important sa faci zilnic miscare. Poti sa alegi sau sa mergi mai des pe jos, sa urci pe scari si sa renunti la masina ori de cate ori nu este necesar sa o folosesti.

6. Dormi insuficient

Somnul este esential pentru sanatatea organismului si pentru greutate. In timpul noptii, organismul se recupereaza si isi reface dozele de energie, fara sa te trimita tot timpul la frigider. Lipsa de somn poate provoca un dezechilibru hormonal si astfel este posibil sa mananci mai mult decat este necesar. Este recomandat sa dormi cel putin opt ore pe noapte daca iti doresti sa ai un corp sanatos si sa te mentii in forma.

Daca ti-a placut articolul despre greseli pe care le faci cand mergi la sala, iata si un articol cu 5 exercitii de Pilates pe care le poti face oriunde!

Foto: Guliver