moduri care te ajuta sa arzi calorii

Daca iti doresti sa scapi de kilogramele nedorite si sa ai un corp de invidiat, afla ca nu este cazul sa faci eforturi foarte mari, ci este suficient doar sa incerci cateva moduri care te ajuta sa arzi calorii. Potrivit fitnessmagazine.com., este foarte simplu, totul tine de rutina si de stilul de viata pe care-l ai. 

Poti sa obtii foarte usor o silueta de invidiat fara sa fie necesar sa mergi la sala sau sa tii diete stricte, asa ca nu mai sta pe ganduri si incearca sa pui in aplicare aceste moduri care te ajuta sa arzi calorii.

8 moduri care te ajuta sa arzi calorii, mult mai repede

1. Este recomandat sa faci sport dimineata

Un studiu recent a scos la iveala faptul ca mai mult de 75% dintre persoanele care fac sport dimineata au reusit sa arda mai repede caloriile decat persoanele care fac sport la pranz sau seara. Incearca sa te trezesti cu cateva minute mai devreme in fiecare zi si aloca-ti timp pentru sport. Vei reusi sa scapi de kilogramele nedorite si te vei simti mult mai bine in corpul tau.

2. Exercitiile cardio te ajuta sa arzi mai multe calorii

Potrivit studiilor, persoanele care alearga pe banda inainte sa-si inceapa antrenamentul reusesc sa arda mai multe calorii decat persoanele care au un program de exercitii mai putin intens. Este recomandat sa faci acest lucru cel putin 20 de minute in fiecare zi si vei reusi sa arzi mult mai multe calorii. In plus, vei avea mai multa energie si vei fi in forma intreaga zi.

3. Este recomandat sa maresti ritmul pentru cateva minute

Un program intensiv de antrenament nu numai ca te ajuta sa arzi foarte multe calorii, dar efectul sau se va resimti si dupa ce vei pleca de la sala. De exemplu, de fiecare data cand mergi la sala, alergi sau inoti, incearca sa maresti ritmul pentru cateva minute, apoi revino la ritmul in care esti obisnuita sa faci sport. In acest fel, vei reusi sa-ti accelerezi metabolismul si vei reusi sa arzi mai multe calorii.

4. Foloseste timpul in avantajul tau

Daca ai un job solicitant si stai foarte multe ore la birou, poti sa folosesti acest timp in avantajul tau. De exemplu, foarte multi instructori de fitness recomanda persoanelor sedentare sa faca genuflexiuni la locul de munca. Cum sa faci acest lucru? Este suficient sa te ridici de pe scaun, sa stai cu picioarele usor departate, sa-ti incordezi abdomenul si sa faci exercitii ca si cum ai vrea sa te asezi pe scaun, dar fara sa il atingi. Este suficient sa faci un set de 15 genuflexiunide cateva ori pe zi si vei reusi sa arzi mai multe calorii.

5. Mergi pe jos foarte repede

Cercetatorii de la Universitatea din Georgia, S.U.A. sunt de parere ca 20 de minute de mers pe jos te ajuta sa arzi mai multe calorii si vei avea energie intreaga zi. Este suficient sa faci acest exercitiu cel putin o data pe zi si nu va mai fi necesar sa-ti faci griji in privinta kilogramelor nedorite. Asadar, daca ai mai multe drumuri de facut intr-o singura zi, renunta la masina sau la mijloacele de transport public si mergi pe jos.

6. Foloseste mai des scarile

Un alt exercitiu care te ajuta sa arzi calorii este sa folosesti mai des scarile. In loc sa urci cate o treapta pe rand, incearca sa urci doua trepte, in acest fel iti vei accelera metabolismul, iar corpul tau va arde mai multe calorii. este un exercitiu pe care il poti face oriunde, important este sa ai scari la dispozitie. Desigur, nu este recomandat sa faci acest lucru cand porti tocuri.

7. Exercitiile pentru incalzire te ajuta sa arzi mai multe calorii

Pe lista cu moduri care te ajuta sa arzi calorii se afla si exercitiile pentru incalzire. Stiai ca poti arde foarte multe calorii si inainte sa faci sport propriu-zis? Ce trebuie sa faci:

  • fa-ti incalzirea timp de cinci minute cu cateva exercitii pentru incheieturi
  • urmatorul pas este sa faci cateva intinderi; stai intinsa pe podea, cu corpul intr-o parte, cu un picior intins si cu celalalt usor indoit; ridica piciorul in aer si incearca sa-ti atingi varfurile degetelor cu palma; mentine pozitia timp de 30 de secunde, apoi repeta miscarea; este recomandat sa faci trei repetari, apoi poti sa schimbi pozitia pentru celalalt picior
  • urmatorul pas este sa faci cateva exercitii pentru solduri; stai intinsa cu fata pe podea, avand un picior intins si unul indoit; trebuie sa apuci piciorul indoit cu ambele maini si sa incerci sa-l tragi cat mai mult spre tine, pana cand simti ca esti intr-o pozitie confortabila; mentine aceasta pozitie timp de 30 de secunde, apoi repeta miscarea pentru celalalt picior
  • urmatorul pas este sa faci cateva aplecari in fata; stai in pozitie verticala, cu picioarele usor departate si cu mainile intinse deasupra capului; incearca sa te apleci cat mai jos, pana cand poti sa atingi cu palmele varfurile degetelor de la picioare; mentine pozitia timp de 30 de secunde; este indicat sa faci cateva repetari daca vrei sa arzi mai multe calorii

8. Tine-ti echipamentul la-ndemana

Pe ultimul loc pe lista cu moduri care te ajuta sa arzi calorii se afla echipamentul. Desi nu ti se pare important, este indicat sa-ti tii echipamentul la indemana. De exemplu, daca ai un program foarte incarcat, este posibil sa uiti sa aloci timp si pentru sport, asa ca este posibil sa treaca foarte multe zile pana cand vei face anumite exercitii. Ce trebuie sa faci? Lasa-ti echipamentul undeva la vedere, in acest fel il vei observa si iti vei aduce aminte sa faci sport mai des.

Iata si un articol cu 7 mituri despre sport care sunt o pierdere de vreme!

Daca ti-a placut acest articol, da-ne un like pe pagina noastra de Facebook si vei afla si mai multe informatii interesante!

Foto: Guliver