sport la locul de munca birou ceas

Chiar daca faci sport constant, cateva momente in plus de miscare nu iti vor dauna si vor atenua efectele negative pe care le au cele minimum opt ore pe care le petreci stand la birou. Fa sport la locul de munca!

Sunt cateva miscari pe care le poti face ca sa diminuezi riscurile la care te expui petrecand mult timp stand pe scaun la birou. Incet, incet vei diminua durerile de spate, vei evita inflamatiile articulatiilor, iti cresti mobilitatea si capeti o stare de bine generala. Iata cateva idei de tipuri de sport la locul de munca.

Sport la locul de munca – Noua trucuri eficiente

Sport la locul de munca – 1. Alege scarile, nu liftul. Un studiu la care au participat 10.000 de oameni a aratat ca aceia care merg pe scari in fiecare zi intre de patru, cinci ori au redus riscul unui atac de cord cu 29%. Daca urci pe scari cand ajungi, nu le eviti nici cand pleci sa iei pranzul si cobori pe ele la finalul programului, arzi 60 de calorii in fiecare zi, potrivit celor de la totalbeauty.com. In plus, de fiecare data cand simti ca iti creste pulsul de la sport, in corpul tau apar endorfinele, care iti ofera starea aceea minunata de fericire si de calm.

Sport la locul de munca – 2. Fa pauze. La fiecare ora, ridica-te de pe scaun si fa putina miscare vreme de cateva minute. Du-te sa iei apa, umple-ti cana de ceai sau iesi putin pe afara. Si incearca sa faci aceste lucruri uitand de telefonul mobil! Pauzele te vor ajuta sa iti odihnesti privirea si sa eviti senzatia de ochi uscati, privire incetosata si durerile de cap.

Sport la locul de munca – 3. Streching time. Majoritatea muschilor se odihnesc cata vreme esti la birou, insa exista o parte a corpului foarte solicitata, si anume incheietura mainii. Din aceasta cauza uneori poti resimti furnicaturi de-a lungul mainii si senzatia de oboseala, insa poti evita aceste lucruri printr-un exercitiu simplu de sport la serviciu: strange in mana o minge de burete, de genul celor anti-stres si tine-o cinci secunde, repetand miscarea de zece ori.

Sport la locul de munca – 4. Pranzul, o ocazie-n plus. Mijlocul zilei e prilejul perfect sa faci cativa pasi de la birou spre locul unde servesti cea de-a doua masa a zilei. Studiile arata clar faptul ca o ora de pauza la mijlocul zilei imbunatateste activitatea pentru tot restul zilei, ajutandu-te sa te concentrezi mai bine.

Sport la locul de munca – 5. Improvizeaza. Daca ai intalniri peste zi, alege sa se desfasoare in aer liber, daca iti permite contextul acest lucru. Spre exemplu, 30 de minute de plimbare iti garanteaza arderea a 85 pana la 100 de calorii, aici adaugandu-se si efectul pozitiv pe care-l va resimti creierul tau.

Sport la locul de munca – 6. Exercitii la birou. Ia o ultima pauza din ziua de serviciu in care faci cateva exercitii discrete chiar de pe scaun. Atinge-ti picioarele cu mainile sau incordeaza-ti abdomenul vreme de cateva secunde, repetand acest lucru in mai multe serii. Fa cateva genuflexiuni, intinde-ti bratele, arcuieste-ti coloana.

Sport la locul de munca – 7. Fluierul final. Daca programul iti permite, pleaca dupa cele opt sau noua ore petrecute la birou, pentru ca daca prelungesti sederea la birou, se accentueaza efectele negative ale statului pe loc!