Pages: 1 2

pozitia de yoga cainele

Pozitiile de yoga care iti destind muschii si creierul

Serile in care te simti obosita si esti cu moralul la pamant au un medicament minune: cateva pozitii de yoga simple, ce iti vor readuce starea de bine! Incearca-le acasa si, dupa cateva sedinte consecutive, vei descoperi cat de mari sunt beneficiile psihice, dar si fizice!

Cand am iesit de la primul meu curs de yoga, zambeam cu toata gura, in ciuda pozitiilor incomode in care fusesem „obligata” sa stau. Se intampla intr-o sambata dimineata, acum mai bine de un an, iar de atunci sedintele de yoga au devenit tot mai dese. Pe langa faptul ca mi-am rezolvat problemele cu spatele, mi-am dat seama ca yoga este un remediu nemaimpomenit pentru starile proaste care pot aparea dupa zilele lungi si stresante de la job.

Daca esti incepatoare, mergi intai la un curs tinut de un profesor ca sa executi corect cele mai importante pozitii de yoga

Cum te poate ajuta yoga sa te destresezi si sa fii mai relaxata? Se intampla cam ca in orice tip de sport: in momentul in care esti concentrata pe executarea unor exercitii (in yoga este vorba despre mentinerea pozitiilor pentru cat mai mult timp), mintea ta se canalizeaza intr-o singura directie si „uita” de celelalte griji. In yoga, relaxarea profunda vine si din faptul ca mentinerea corpului in anumite pozitii ajuta la o mai buna circulatie si oxigenare a creierului.

Daca te-am facut curioasa sa afli mai multe despre yoga, citeste si materialul Tipuri de yoga. Ai la dispozitie o serie de informatii relevante pentru principalele categorii de yoga. In cazul in care nu ai facut yoga pana acum, eu iti recomand sa incepi cu un profesor specializat, deoarece numai asa vei invata sa executi miscarile corect. Altfel, sa stii ca exista sanse destul de mari de accidentare in timpul pozitiilor. Iar daca nu esti incepatoare, iti propun sa incerci yoga

si acasa. Ai mai jos, detaliat, patru exercitii de yoga pe care le poti pune in practica pentru a te destinde.

4 pozitii de yoga care iti readuc relaxarea si linistea sufleteasca

1. Cainele (cu palmele si talpile lipite de sol si cu sezutul ridicat). Aceasta pozitie te ajuta sa-ti oxigenezi mai bine creierul si sa intinzi muschii spatelui. Ca sa incepi: aseaza-te pe burta cu palmele sub umeri si „sprijina-ti” picioarele in degete . Rasfira-ti degetele de la maini, inspira adanc si ridica-ti sezutul, tinand talpile pe sol. Daca iti e greu sa mentii pozitia, indoaie usor genunchii si ridica-te putin pe varfurile de la picioare. Stai asa cam 30 de secunde. Cu timpul vei reusi sa mentii si mai mult pozitia.

2. Barca. Ca sa executi bine aceasta pozitie, trebuie sa ai muschii abdominali ceva mai dezvoltati. Incepe stand in sezut, cu genunchii indoiti si talpile lipite de sol. Intinde bratele usor in fata, intinde picioarele si lasa-ti trupul usor in spate, pana ajungi la 45 de grade. Ridica-ti picioarele, tot la 45 de grade, si incordeaza-ti cat poti abdomenul. Ramai in pozitia aceasta jumatate de minut.

Pages: 1 2