Sezonul estival se apropie cu pasi repezi, asa ca este foarte important sa fii in forma si sa arati bine, scrie self.com. O alimentatie sanatoasa nu este suficienta, ceea ce inseamna ca, daca iti doresti sa ai un corp de invidiat, poti sa faci si cateva exercitii pentru brate si umeri. 

Indiferent daca alegi sa mergi la sala sau sa faci cateva exercitii pentru brate si umeri acasa ori in aer liber, este important sa iti lucrezi toate grupele de muschi si sa fii in forma in cel mai scurt timp posibil. Ai nevoie doar de 20 – 25 de minute pe zi ca sa obtii rezultatul dorit!

7 exercitii pentru brate si umeri

1. Flotari cu mingea

Pentru acest exercitiu ai nevoie de o minge medicinala de aproximativ opt kilograme. Stai cu picioarele intinse, sprijinita pe varfuri, cu o mana pe minge si cu cealalta pe podea. In aceasta pozitie corpul tau trebuie sa formeze un unghi de 45 de grade. Executa exercitiile ca si cum ai face flotari normal, dar ai grija sa tii coatele cat mai departe de corp. Repeta miscarea pe cealalta mana. Trebuie sa faci o serie de 12 exercitii pe fiecare mana.

2. Intinderi de spate

Pentru acest exercitiu trebuie sa stai intinsa pe burta, cu fata spre podea si cu bratele intinse pe langa corp. Daca vrei, poti sa folosesti doua greutati. Ridica-ti pieptul si mentine cateva secunde aceasta pozitie. Tot in aceasta pozitie, incearca sa-ti aduci bratele in fata, astfel incat umerii sa fie foarte aproape de urechi. Trebuie sa faci o serie de 12 repetari.

3. Exercitii cu banda elastica

Pentru acest exercitiu ai nevoie de o banda elastica (se gaseste in magazinele de specialitate). Stai in picioare, in pozitie dreapta, avand banda sub ambele talpi. Incrutiseaza banda la nivelul mijlocului, tine mainile aproape de piept si ridica bratele (avand coatele in exteriorul corpului). Repeta aceasta miscare de 20 de ori.

4. Arcul si sageata

Pentru acest exercitiu ai nevoie de doua greutati pe care sa le tii in maini. Stai in pozitie dreapta, apoi indoaie un genunchi si intinde-l in fata. Mentine aceasta pozitie cateva secunde, apoi revino in pozitia initiala. Repeta miscarea pe celalalt picior. Trebuie sa faci 15 repetari pe fiecare picior.

5. Flotari in triunghi

Aceste exercitii de flotari nu difera de cele clasice, doar ca trebuie sa tii mainile in triunghi. Trebuie sa faci 12 flotari. Daca iti este prea greu sa le faci. poti sa tii genunchii mai jos in timp ce executi flotarile.

6. Podul pe fata

Acest exercitiu presupune sa faci un set de flotari, dar este indicat sa le executi ca si cum ai face podul pe fata. Indeparteaza picioarele, apleaca-te in fata si incearca sa-ti aduci coatele spre corp. Este recomandat sa faci zece flotari in aceasta pozitie, apoi poti sa maresti numarul la 20.

7. Exercitii cu bratele sprijinite pe scaun

Pentru aceste exercitii ai nevoie de un scaun de lemn. Sprijina-ti palmele pe marginea scaunului, intinde-ti picioarele in fata si tine-ti varfurile in sus. Indoaie-ti coatele pana in momentul in care bratele sunt intr-o pozitie aproape paralele cu solul, iar soldurile sa fie cat mai aproape de marginea scaunului. Impinge-te in brate pentru a te ridica, apoi revino in pozitia initiala. Trebuie sa executi un set de 12 repetari.

Iata si cateva exercitii de respiratie care te ajuta sa slabesti!

Daca ti-a placut acest articol, da-ne un like pe pagina noastra de Facebook si vei afla si mai multe informatii interesante!

Foto: Guliver