Antrenament pentru masa musculara la femei

La fel ca eliminarea kilogramelor nedorite, tonifierea pielii este o provocare mare. Un antrenament pentru masa musculara la femei este diferit de cel care care ca scop scaderea in greutate si necesita o concentrare speciala, cel putin la inceput. Daca miscarile nu sunt facute corect, te straduiesti degeaba!

Expertii de la shape.com te invata cum sa iti maresti masa musculara intr-un mod sanatos si rapid, astfel incat sa obtii un corp demn de invidiat pana ca vara sa isi intre in drepturi.

Citeste mai jos cum poate fi optimizat antrenamentul pentru masa musculara la femei si care nu miscarile pe care trebuie sa le faci ca sa obtii cele mai bune rezultate!

Antrenament pentru masa musculara la femei: recomandari pentru sala

Lucreaza mai multe grupe musculare in acelasi timp

Mizeaza pe exercitiile fizice care lucreaza mai multe zone ale corpului in acelasi timp. Daca lucrezi izolat anumite parti ale corpului, iti va fi mai greu sa obtii tonifierea la care visezi. Asadar, include in antrenamentul pentru masa musculara la femei urmatoarele tipuri de exercitii: fandari, genuflexiuni, ridicari de haltere cu genunflexiuni si flotari cu saritura.

Foloseste greutati mai mari

Cel mai eficient antrenament pentru masa musculara la femei este cel in care indraznesti sa utilizezi greutati mai mari pe masura ce trece timpul. Corpul tau va produce mai mult testosteron pentru a se adapta stresului la care este supus, ceea ce va duce la tonifierea corpului. In plus, este indicat sa maresti si numarul de repetari. Nu te lasa pana nu te vei simti mandra atunci cand te vei privi in oglinda.

Mareste viteza

Specialistii spun ca o metoda simpla de a-ti creste masa musculara este marirea vitezei cu care realizezi exercitiile fizice. Astfel, iti provoci corpul la un efort mai mare, iar muschii vor fi lucrati mai intens. Spre exemplu, fa o noua repetitie la fiecare doua secunde, dar ai grija sa nu afectezi pozitia. Incearca sa o pastrezi pe cea corecta, altfel te vei antrena degeaba.

Nu pune pe primul plan antrenamentul cardio

Daca vrei sa iti cresti masa musculara, atunci antrenamentul cardio nu ar trebui sa reprezinte cea mai importanta forma de miscare pe care o efectuezi. Desi miscarea de tip cardio imbunatateste circulatia sanguina si creste nivelul de oxigen din muschi, ceea ce duce si la tonifiere, totusi este indicat sa nu mizezi pe acest antrenament. Spre exemplu, poti sa faci antrenament de forta de trei ori pe saptamana si o data cardio. Ai grija sa nu faci exercitiile cardio inaintea celor de forta pentru ca iti vei slabi muschii si nu vei mai putea sa iti lucrezi corpul la fel de eficient.

Antrenament pentru masa musculara la femei: sfaturi dupa antrenament

Consuma mai multi carbohidrati la timpul potrivit

Dimineata, la micul dejun, si imediat dupa antrenamentul fizic ar trebui sa consumi carbohidrati. Astfel nu numai ca ajuti muschii sa se refaca mai repede dupa sesiunea de sport, dar iti cresti si masa musculara. De asemenea, in timpul sesiunii de cardio poti sa consumi o bautura pe baza de carbohidrati si proteine.

Hidrateaza-te

Nu este suficient un antrenament pentru masa musculara la femei daca nu se hidrateaza corespunzator. Asigura-te ca bei 2-3 litri de apa pe zi pentru a-ti mentine muschii in forma maxima.

Urmeaza un program de somn corespunzator

Magia are loc in timpul somnului. Dupa un atrenament, cu ajutorul substantelor nutritive consumate si al apei baute peste zi, masa musculara incepe sa se dezvolte mai bine daca ai un program de somn adecvat. Asadar, nici nu te gandi sa pui somnul pe planul doi.

Consuma shake-uri pentru masa musculara

Introdu zilnic o bautura proteica in dieta ta zilnica. Aceasta iti ofera senzatie de satietate, te incarca cu energie si este delicioasa. Mizeaza pe ingrediente ca lapte de migdale, seminte de canepa, fructe de padure, mango, tofu moale, banana, avocado si pudra ecologica Matcha.

Nu orice antrenament pentru masa musculara la femei te ajuta sa obtii rezultatele dorite, ci trebuie sa urmezi unul care ti se potriveste, in functie de timpul tau liber si de obiectivul propus.

FOTO: Guliver