Cum sa faci mai multa miscare fara sa faci prea mult efort

Orice femeie isi doreste sa slabeasca si sa aiba un corp de invidiat, dar, din pacate, de cele mai multe ori cel mai mare inamic este timpul. Asa ca multe femei abandoneaza lupta impotriva kilogramelor in plus, scrie self.com. Daca vrei sa arati bine, dar nu ai timp sa mergi la sala, exista totusi solutii care iti arata cum sa faci mai multa miscare cu eforturi minime!

Probabil ca ai un program aglomerat si este necesar sa faci foarte multe drumuri, sa platesti facturi, sa te intalnesti cu diverse persoane sau sa rezolvi probleme casnice, dar te-ai gandit ca poti sa folosesti toate aceste lucruri in avantajul tau? Un program incarcat te poate “invata” cum sa faci mai multa miscare!

Cum sa faci mai multa miscare intr-un timp limitat

1. Poti sa faci sport in timp ce te pregatesti sa pleci la birou

Este adevarat, dimineata poate fi destul de dificil sa te incadrezi in timp ca sa te aranjezi, sa mananci si sa alegi tinuta perfecta pentru birou, dar, daca poti sa faci toate aceste lucruri, de ce nu ai avea timp sa faci si putin sport? Este foarte simplu! De exemplu, poti sa stai intr-un picior in momentul in care te speli pe dinti sau poti sa faci doua sau trei genuflexiuni inainte sa intri in baie. Sunt cateva exercitii simple, dar te vor ajuta sa te mentii in forma.

2. Mergi pe jos la fiecare intalnire

Daca vrei sa te mentii in forma, este suficient doar sa mergi pe jos in fiecare zi. Cateva minute de mers pe jos te ajuta sa arzi pana la 13 calorii. Pare putin, dar in timp vei fi multumita de rezultate. In plus, foarte important este si ritmul in care mergi, asa ca nu ezita sa grabesti putin pasul. Vei reusi sa arzi mai multe calorii. Daca nu ai suficient timp la dispozitie, poti sa mergi cu masina sau cu mijlocul de transport in comun pana la un anumit punct, apoi poti sa mergi pe jos cateva minute.

3. Foloseste scarile

Acasa sau la birou trebuie sa urci pana la un anumit etaj? Evita sa mai folosesti liftul si urca pe scari. Doar cateva minute pe zi sunt suficiente ca sa arzi cateva calorii si sa te mentii in forma. In plus, urcatul pe scari imbunatateste circulatia sangelui.

4. Iesi in pauza de masa

Obisnuiesti sa mananci la birou doar din simplul motiv ca nu ai suficient timp sa-ti termini munca sau iti doresti sa fii mereu atenta la tot ceea ce se intampla la birou? Primul pas este sa renunti la toate acele griji care nu isi au rostul, apoi sa iesi in pauza de masa. 30 sau 45 de minute pe zi sunt suficiente ca sa faci putina miscare si sa mananci ceva sanatos. Nu uita nici sa te ridici de la birou macar de doua sau trei ori pe zi, altfel exista riscul sa te confrunti cu cateva probleme de sanatate.

5. Incearca sa faci miscare de fiecare data cand vorbesti la telefon

Obisnuiesti sa vorbesti destul de mult la telefon in fiecare zi? Poti sa folosesti acest lucru in avantajul tau! Incearca sa faci miscare de fiecare data cand vorbesti la telefon, pentru ca in acest fel vei face doua activitati in acelasi timp!

6. Incearca sa faci miscare cand gatesti

Iti place sa-ti prepari micul dejun sau obisnuiesti sa mananci ceva sanatos seara? Poti sa faci miscare in timp ce gatesti! Este foarte simplu, poti doar sa tai legumele in timp ce stai in picioare, sa tii mai departe de tine unele ingrediente sau sa faci cateva drumuri pana la camara.

7. Foloseste cosul de cumparaturi

Mergi des la cumparaturi? Evita sa iei un carucior si foloseste cosul! Chiar daca cumparaturile pe care le faci sunt destul de grele, gandeste-te ca este un mod foarte bun sa arzi cateva calorii si sa te mentii in forma. Ai grija, totusi, sa nu cari produse care sunt foarte grele si care iti pot pune in pericol sanatatea.

8. Stai la coada? Este un prilej bun sa faci cateva exercitii

Daca esti la supermarket, ai terminat cumparaturile, dar esti nevoita sa stai la coada, poti sa folosesti acest lucru in avantajul tau. Te intrebi cum sa faci mai multa miscare in aceasta situatie? Este suficient doar sa te ridici usor pe varfuri si sa revii in pozitia initiala. Acest exercitiu te ajuta sa iti incordezi muschii si vei reusi sa arzi cateva calorii.

9. Renunta la masina de spalat vase

Ai masina de spalat vase si esti foarte incantata de faptul ca nu mai este necesar sa petreci minute intregi spaland vase? Poate ca nu este o idee tocmai buna sa elimini unele treburi din activitatile tale zilnice, asa ca un alt sfat foarte bun este sa renunti la masina de spalat vase.

Iata si un articol despre obiceiuri proaste care iti descarca bateriile!

Daca ti-a placut acest articol, da like pe pagina noastra de Facebook sau aboneaza-te la newsletter si o sa gasesti acolo si mai multe astfel de informatii!

Foto: Guliver