Exercitii eficiente pentru brate, cu rezultate vizibile in mai putin de o luna: sigur si tu esti interesata sa afli cum sa te mentii in forma si cum sa faci pielea aceea atat de sensibila si moale de la brate sa fie elastica, tanara si mai ales tonifiata! Am gasit secretele pe The List!

Cu atat mai mult acum, in prag de vara, in prag de rochite cu umerii goi, in prag de tricouri si maiouri decoltate, in prag de costume de baie, bratele tale trebuie sa fie fit! Ei bine, am gasit cateva exercitii eficiente pentru brate ce dau rezultate vizibile. Pe bune! Pe foarte bune! Si asta pentru ca iti lucrezi in acest antrenament toti muschii din zona bratelor.

  1. Flotari

Pentru a-ti intari pieptul, umerii, tricepsul si abdomenul, fa flotari! Intotdeauna tine corpul bine incordat, bratele indepartate la nivelul soldurilor si sprijinul pe varfuri. Alege aceste exercitii eficiente pentru brate tocmai pentru ca te ajuta sa pui mai multe grupe de muschi in miscare.

  1. Impinge, impinge!

Intinde-te pe banca de fitness, usor inclinata – 15-30 de grade. Alege gantere pe masura ta si ridica bratele cu greutati in miscarea pe care o folosesti si la flotari. Tine bratele indoite si adu greutatile sus, deaspra capului. Apoi adu-le inapoi catre piept.

  1. Tractiuni

Tractiunile la bara sunt exercitii eficiente pentru brate, dar si pentru partea inferioara a corpului, pentru gat si piept. Incearca sa faci 2-3 seturi de astfel de tractiuni, atat de repede sau incet cat poti.

  1. Ridica greutati la banca!

Pentru urmatoarele exercitii eficiente pentru brate, ai nevoie de o bancuta de fitness si de gantere. Te asezi in lateralul bancii. Cu un picior ridicat pe banca, indoit in spate. Te sprijini si in mana intinsa de pe aceeasi parte.

Tine spatele cat mai drept. La fel si piciorul de pe sol. Intareste abdomenul. Ridica bratul cu gantera pe langa corp, asa incat sa il indoi de jos in sus. Fa o pauza mica cand greutatea e sus. Si coboara gantera usor.

  1. Tot la bancuta!

La banca de fitness cu spatar, stai in fund, cu picioarele usor desfacute. Ai ganterele in maini. Ridici bratele pana sus, in exteriorul umerilor. Cu coatele usor indoite. Inspira si apoi ridica bratele cu gantere pana desupra capului, aproape atingandu-le si expira. Coboara bratele in timp ce numeri pana la 3. Fa trei seturi a cate 10 repetari.

  1. Ridicari

Cu aceste exercitii eficiente pentru brate iti tonifiezi corpul si umerii. Ai nevoie de o banca de fitness. Asaza-te in fund, cu spatele la banca. Apuca banca cu mainile, in timp ce coatele sunt indoite in spate. Apasa-te pe palme, ridicandu-ti soldurile de la sol. Practic, exercitiile consta in aceste ridicari pe brate ale corpului.

  1. Pentru bicepsi definiti

Alege ganterele si de data aceasta. Si ridica greutatile catre piept, indoind bratele din cot. Aceste exercitii eficiente pentru brate sunt aproape clasice, insa e nevoie sa ai o postura buna.

Tine bratele si coatele lipite de sezuta. Miscarea se face izolat din antebrat. Evita sa rotesti soldurile si corpul, de altfel. E necesar sa faci doua seturi a cate 10 repetari.

  1. Ai nevoie de gantere!

Ai nevoie de gantere de aproximativ 2 kilograme, deci usoare, tocmai pentru a intari aceasta zona neglijata a umerilor. Tine picioarele indepartate, la nivelul soldurilor. Cu genunchi usor indoiti, cu cate o gantera in mana, tine abdomenul incordat. Adu-ti umerii in spate. De aici, tine-ti corpul intins in fata si impinge soldurile in spate si pieptul in fata. Cu bratele cu gantere in jos, ramai indoita de spate la 45 grade. Ridica bratele orizontal si coboara-le, cu coatele usor indoite. Concentreaza-te sa faci miscarea din umeri.

Orarul antrenamentului pentru brate

Rezultatele sunt garantate in mai putin de o luna daca te tii de programul stabilit in care faci aceste exercitii eficiente pentru brate! Ai nevoie de 30 pana la 45 minute, de trei ori pe saptamana, ca sa creezi o rutina.

Apoi, rotunjeste programul de sport cu exercitii pentru partea inferioara a corpului. Desigur, alege sa te hranesti sanatos, sa bei multa apa pentru a ramane hidratata! Nu uita de gustarile cu fructe si legume crude, de nuci si de schimbarea stilului de viata. Ai nevoie de proteine si carbohidrati sanatosi pentru definirea si hranirea fibrei musculare.

Citeste si despre Varsta reala a corpului tau: 6 exercitii care te ajuta sa te simti cu 10 ani mai tanara.

Foto: Guliver