exercitii pliometrice

Daca vrei sa arati bine, dar nu dispui de foarte mult timp, aceste exercitii pliometrice sunt perfecte ca sa le faci acasa, in doar zece minute, scrie self.com. Aceste exercitii se adreseaza persoanelor flexibile, cu un tonus muscular foarte bun. 

Sunt destul de intense, asa ca organismul tau va fi foarte solicitat in timp ce le faci. Daca alegi sa faci aceste exercitii pliometrice, iti vei imbunatati forta, viteza si rezistenta, asa ca ai foarte multe motive sa le acorzi o incercare!

Exercitii pliometrice pe care le poti face acasa, in 10 minute

1. Sarituri intinse

Pentru aceste sarituri este recomandat sa stai in picioare, cu spatele drept si cu pieptul in fata. Incepe sa faci sarituri de pe un picior pe altul, avand punctul de sprijin pe piciorul pe care aterizezi cu genunchiul indoit in fata (ca si cum ai face fandari, doar ca miscarile sunt foarte rapide si pe loc). Repeta sariturile de pe un picior pe altul, este necesar sa faci cel putin zece repetitii.

2. Flotari

Pentru aceste abdomene trebuie sa incepi tot din pozitie verticala. Tine-ti spatele drept si apropie-te de podea pana in momentul in care ajungi in pozitia de flotare. Revino imediat in pozitia verticala, executa o saritura, apoi revino in pozitia de flotare. Este recomandat sa faci zece repetari.

3. Sarituri intr-un picior

Pentru acest exercitiu trebuie sa stai in pozitie verticala, avand punctul de sprijin pe piciorul drept, iar piciorul stang ridicat in aer. Balanseaza-ti piciorul stang in timp ce il tii ridicat, din spate in fata, timp in care executiu sarituri cu piciorul drept. Este recomandat sa faci toate repetarile pentru piciorul stang pana schimbi pozitia pentru piciorul drept.

4. Sarituri de broasca

Pentru acest exercitiu trebuie sa stai cu picioarele usor departate de corp si sa executi o miscare in fata, pentru a ajunge in pozitia de flotare. Daca este cazul, poti sa te folosesti de maini ca sa te impingi inapoi. Este necesar sa faci zece repetari.

5. Sarituri sumo

Pentru aceste exercitii este recomandat sa stai intr-o pozitie verticala, avand picioarele usor departate de corp (trebuie sa formeze un unghi de 45 de grade cu soldurile tale). Pasul urmator este sa ajungi in pozitie pentru genuflexiuni, apoi sa sari ca sa revii in pozitia verticala. In momentul in care aterizezi pe podea, este indicat ca genunchii sa nu fie incordati.

6. Sarituri cu picioarele departate

Pentru acest exercitiu trebuie sa stai intinsa in fata si sa te sprijini in coate. Pasul urmator este sa executi sarituri cu picioarele in timp ce le apropii unul de celalalt, apoi le departezi la loc.

7. Flotari cu sarituri

Aceste exercitii sunt destul de simple, dar intense. Trebuie sa stai intinsa pe fata si sa te sprijini in maini ca sa executi flotarile. Trebuie sa executi flotarile in timp ce sari, te poti folosi de maini ca sa ai mai multa forta. Nu trebuie sa te atingi cu corpul de podea.

Iata si un articol cu 6 beneficii ale exrecitiilor cardio! Te ajuta sa te mentii in forma!

Daca te-a inspirat acest articol, da like pe pagina noastra de Facebook sau aboneaza-te la newsletter si o sa gasesti acolo si mai multe astfel de informatii!

Foto: Guliver