Esti coplesita de ganduri negative? Nu stii cum sa scapi de ele? Te ajutam sa incepi chiar azi, cu ajutorul acestor simple tehnici de autosugestie pozitiva, care iti schimba perspectiva asupra lumii si vietii, potrivit elitedaily.com. De acum, vei fi mai fericita si mai linistita!

Gandurile negative au tendinta sa se indeplineasca, tocmai pentru ca asa iti setezi mintea si te indemni sa mergi in directia gresita. Sunt cercuri vicioase, din care, insa, poti scapa. Iata cum te ajuta aceste tehnici de autosugestie pozitiva!

3 tehnici de autosugestie pozitiva

Concentreaza-te pe solutie, nu pe problema

Una dintre cele mai mari capcane in care ne gasim este cea in care ne concentram doar asupra problemei. Sau consideram ca exista o singura solutie pentru acea problema. Atunci cand ai ceva de rezolvat, incearca sa te gandesti la cat mai multe solutii creative pentru ea. Simplul proces de a incerca te ajuta sa iesi din plasa gandurilor negative. Stai 20 de minute si fa singura un brainstorming pentru a gasi solutii.

Daca iti oferi mai multe optiuni, vei avea mai multe sanse pentru succes. Vei simti ca detii mai mult control asupra situatiei si nu-ti vei mai face griji ca una dintre solutii nu va functiona.

Traieste in momentul actual.

Traitul in prezent sau mindfulness iti creste productivitatea, iti schimba procesele de gandire si iti amplifica creativitatea. Ca orice alta aptitudine, traitul in prezent poate fi antrenat si cultivat. Cu cat faci asta mai mult, cu atat iti va fi mai usor!

Incepe cu respiratia. Inspira si expira adanc, concentreaza-te doar pe respiratia ta. Apoi incearca sa extinzi limitele constientei tale. Fii mai atenta la imagini, sunete, gusturi. Incearca sa nu mai diluezi experientele. Lasa telefonul si tableta deoparte si incearca sa acorzi atentia ta unui singur lucru intr-un interval anume.

Fii constienta de talentul tau si fii recunoscatoare.

Intr-o lume atat de competitiva este prea usor sa fii cel mai mare critic al tau, sa te compari cu altii si sa te consideri inferioara. Acesta este un tipar negativ foarte periculos. Dar poate fi schimbat, din fericire!

La inceput fa o lista cu aptitudinile, calitatile si talentele tale. Pot fi simple si de baza, dar si foarte complexe.

Iti poti nota si complimente ale altora, dar si lucruri care ti s-au intamplat pentru care esti recunoscatoare. Un exercitiu presupune sa faci in fiecare zi o lista cu trei lucruri care ti s-au intamplat de dimineata pana seara care ti-au provocat bucurie.

Daca ai ganduri negative, citeste lista scrisa de tine. Gandeste-te la moduri in care poti dezvolta talentul, gandeste-te la moduri in care poti evolua.

Foto: iStock.

Daca te-a ajutat acest articol, da like paginii noastre de Facebook si o sa gasesti acolo si altele asemanatoare!

Crezi ca poti sa fii mai fericita intr-un minut? Da, e posibil!