Te-am facut curioasa? Ei bine, nu te mai tinem in suspans! Brandul autohton La Femme sarbatoreste 20 ani de existenta. 20 de ani de moda, stil personal si feminitate.

Cu noua locatii deschise in prezent si un magazin online, La Femme este unul dintre cele mai cunoscute branduri romanesti, care a comercializat de-a lungul timpului haine pentru femei, in stilul clasic-chic, urmarind cele mai noi tendinte. Conceptul La Femme este unul multibrand.

Magda Trandafirescu, Director General Tex-AS Group spune: ”Desi am pornit initial cu stilul office, astazi ne defineste abordarea casual. Incercam sa imprimam si stilul evening, rochii si tinute de seara elegante. Sacoul a ramas in colectie, dar predomina stilul casual, care este tot mai popular in Occident. Se simte o anume lejeritate in purtarea hainelor, unde sacoul este asortat mai degraba la blugi”.

Care sunt principiile dupa care se ghideaza stilistii La Femme

Stilistii La Femme incearca sa se alinieze constant trendurilor din industria fashion, fara sa faca rabat de la calitate si tinand cont de cerintele publicului romanesc. De asemenea, tinutele vestimentare achizitionate din showroom-urile pariziene traduc intotdeauna spirtul brandului, punand accent pe cateva principii de baza: actual, fresh si versatil.

20 ani de La Femme inseamna surprize pentru clienti in toate magazinele retelei din Bucuresti ( Centrul Comercial Orhideea, AFI Palace Cotroceni, Calea Victoriei-Pasaj Vilacrosse, Galeria Cora Lujerului, Mega Mall Pantelimon), Pitesti ( Mall Pitesti si Calea Bucuresti) si Constanta ( Centrul Comercial Tom si City Park Constanta). Dar si pe www.lafemme.ro, pentru cei dornici de shopping online.

TEX-As Group a inaugurat primul magazin La Femme din Bucuresti in 1997. Anual, brandul inregistreaza o cifra de afaceri de peste 1 milion de euro.

Daca ti-a placut articolul cu o poveste de succes: un celebru brand de fashion implineste 20 de ani in Romania (P), e posibil sa te intereseze si: Ce inveti de la frantuzoaice in materie de beauty-education?

Foto: PR