Incearca aceste alimente care topesc grasimea repede si fara prea mare bataie de cap! Daca si tu iti doresti o silueta de invidiat, afla ca secretul sta in ceea ce mananci. Dieta alimentara conteaza in proportie mult mai mare decat sportul. Nu ma intelege gresit: iti recomand sa faci miscare zilnic. Insa, iti recomand si sa mananci sanatos!

Grasimea abdominala creste riscul de boli cardiovasculare, insa, asta nu inseamna ca trebui sa te torturezi cu regimuri drastice care iti pericliteaza sanatatea. Am gasit pe Bright Side cateva alimente care topesc grasimea, intr-un mod sanatos si deloc frustrant.

13 alimente care topesc grasimea

  • Uleiul de masline extra-virgin

Uleiul de masline extra-virgin face parte din acele alimente care topesc grasimea abdominala. Este o grasime sanatoasa care ajuta la eliminarea grasimilor saturate, nesanatoase. Uleiul de masline reduce si nivelul cortizolului – hormonul stresului ce sporeste depozitele de grasime abdominala.

Uleiul de masline isi pierde din beneficii cand este incalzit, deci foloseste o lingurita de ulei de masline pe stomacul gol sau in salate.

  • Merele

Merele sunt alimente care topesc grasimea, fiind pline de vitamine si antioxidanti. Pentru a obtine rezultate vizibile, consuma macar 3 mere pe zi.

  • Pestele gras

Acizii grasi Omega 3 elimina grasimea si previn stocarea ei in organism. Somonul, macroul, heringul, tonul, sardinele, ansoa, pastravul de mare, crapul sunt cateva variante.

  • Bananele

Bananele sunt alimente care topesc grasimea, desi multi nu le recomanda in curele de slabire. Ele sunt o sursa importanta de potasiu, calciu, magneziu, vitamine. O banana pe zi te poate ajuta sa slabesti mai repde.

O banana poate fi gustarea ideala care sa iti potoleasca foamea intre mese.

  • Citricele

Este un fapt cunoscut ca fructele citrice sunt pline de vitamina C. Ceea ce nu stie multe lume este ca citricele sunt alimente care topesc grasimea, intrucat vitamina C coboara nivelul insulinei, ajutand corpul sa digere grasimea mai rapid.

  • Fructele de mare

Fructele de mare contin grasimi monosaturate care ajuta la evitarea acumularii de grasime. In plus, fructele de mare sunt sursa importanta de Omega 3.

  • Pepenii

Pepenii sunt bogati in potasiu si au multa apa, fapt care te ajuta sa nu retii apa in organism.

  • Nucile si midgalele

Aceste fructe uscate au concentratie mare de Omega 3 si proteine, ajutandu-te sa controlezi nivelul zaharului in sange si activand metabolismul.

  • Avocado

Avocado face parte din acele alimente care topesc grasimea si este satios in orice combinatie. El contine acid oleic, care reduce senzatia de foame. In plus contine fibre si grasimi mononesaturate, ajutandu-te sa slabesti mai repede.

  • Quinoa

Quinoa este un aliment minune. Contine multe fibre, are putine calorii, controleaza apetitul si accelereaza arderea grasimilor. Contine proteine, antioxidanti si multi nutrienti: fier, zinc, seleniu, vitamina E.

  • Rosiile

Ai grija sa incluzi rosii in alimentatia ta, pentru ca ele reduc lipidele din sange (grasimea si colesterolul) si sunt satioase!

  • Fructele de padure

De la capsune la zmeura sau coacaze, toate fructele de padure te ajuta sa slabesti. Ele contin antocianine: flavonoizi ce reduc grasimea si zaharul din sange.

  • Cafeaua verde

Include cafeaua verde in dieta ta intrucat este unul dintre acele alimente care topesc grasimea. Cafeaua verde contine acid clorogenic, ce reduce absorbtia zaharului in tractul gastrointestinal. Acest acid stimuleaza metabolismul ficatului, stimulandu-l sa arda grasimea.

Citeste si: Ce trebuie sa stii despre grasime: ce este grasimea alba si ce este grasimea maro

Foto: Guliver