Beneficiile fructului avocado pentru piele, par si sanatate, in general.

Cand spui avocado, multi se gandesc la guacamole, dar acest fruct inseamna mai mult decat atat. Mult mai mult. Beneficiile fructului avocado se datoreaza celor douazeci si cinci de substante nutritive din continut, care au grija de pielea ta, de par si de silueta. Vrei un inlocuitor dietetic pentru untul din prajituri? Miezul de avocado este o alegere excelenta.

Superaliment, avocado este un ingredient nelipsit din bucatariile mexicane si nu numai, fiind preferat pentru textura cremoasa care ofera preparatelor un gust savuros. Beneficiile fructului avocado au fost descoperite in timp si cu siguranta se vor mai gasi si de aici incolo.

Fibre alimentare, acid folic, proteine, potasiu, vitaminele B6, E si K sunt doar cateva dintre elemente nutritive care fac din avocado un “medicament” pretios, pe care trebuie sa-l ai mereu la-ndemana. Avocado te ajuta sa slabesti, iti protejeaza inima, iti tine respiratia proaspata, iar starea de sanatate din ce in ce mai buna se va vedea si la exterior, pentru ca parul si pielea iti vor radia prin toti porii. Nu stii cum sa-l prepari? Gasesti mai jos cateva exemple.

5 retete simple si savuroase

Corpul tau poate profita la maximum de beneficiile fructului avocado daca incluzi in meniul tau zilnic si aceste retete. Nu trebuie sa mananci avocado in fiecare zi, dar cu cat mai des cu atat mai bine pentru tine.

Smoothie cu cocos si ananas

Mixeaza o jumatate de avocado copt cu apa de cocos si cateva felii de ananas si rasfata-te cu un smoothie cu gust rupt parca din Rai.

Snack rapid si satios

Poti manca miezul de avocado ca atare, cu paine integrala sau cu paine de secara, iar pe deasupra presara putin curry.

In deserturi cu ciocolata

Avocado face o echipa imbatabila cu ciocolata. Impreuna dau un gust delicios deserturilor tale. Amesteca miez copt de avocado cu cacao sau ciocolata neagra topita si adauga-l in retetele tale de brownie, trufe si mousse.

Avocado copt cu ou

Scoate samburele din fruct si umple-l cu un ou, apoi baga-l la cuptor, ca sa se prepare oul. Vei obtine un aperitiv cald, gustos, hranitor si sanatos.

Piure cu sirop de artar

Fa un piure din avocado, adauga in el suc de lamaie, dupa gust, sare de mare si sirop de artar. Este o garnitura satioasa si saraca in calorii. Aproximativ 160 de calorii furnizeaza corpului 100 de grame de avocado.

Iata si alte 3 retete de avocado pe care trebuie sa le incerci!

Foto: Guliver