budinca de fulgi de ovaz

Daca iti doresti un mic dejun sanatos, o varianta de mic dejun dulce, fara vinovatii, descopera reteta noastra de budinca de fulgi de ovaz. O reteta vegana imbunatatita, cu texturi crocante de migdale si savoare dulce, aromata de la cocos. Budinca de fulgi de ovaz descoperita pe Real Simple este complet transformata cu un topping delicios si satios.

Budinca de fulgi de ovaz este o varianta perfecta pentru un mic dejun sanatos si satios. Este un preparat cald, proaspat, care iti va da energie. Si, fiind un mic dejun dulce, se va simti ca un rasfat, numai bun pentru debutul unei zile pline.

Fie ca alegi sa iti pregatesti aceasta budinca peste noapte, fie ca o faci la foc in dimineata servirii, aceasta reteta vegana este ceea ce englezii numesc confort food. Este satioasa, este dulce, este calda, este cremoasa, este ca un desert, avand beneficiile mancarii bune pentru corpul tau.

Budinca de fulgi de ovaz este completata de migdale prajite, fulgi de cocos prajiti si un praf de sare de mare. Este o varianta delicioasa pentru startul zilei.

Poti adauga oricand banane, fructe de padure, fulgi de ciocolata cu continut ridicat de cacao, smochine sau curmale, miere cruda, sirop de artar sau de agave, mixuri de seminte, dovleac sau mar. Textura cremoasa a budincii de ovaz este completata de mixul contrastant de nuci prajite si de dulceata aromata a nucii de cocos. Iar praful de sare este acolo pentru a accentua toate gusturile, intr-un mic dejun dulce si gustos.

Cum pregatesti aceasta budinca de fulgi de ovaz? Incepe cu parti egale de migdale tocate si fulgi de cocos, nesarate. Prajeste-le usor in tigaie. In cazul fulgilor de cocos, cauta variante mai mari, asa incat sa confere textura si aroma. Si ai grija, intrucat cocosul se prajeste mai repede decat migdalele. Atat migdalele, cat si fulgii de cocos trebuie tinute in tigaie (fara ulei) pana cand devin aurii-maronii.

Pentru a finisa acest mic dejun sanatos, mixeaza nucile si cocosul, alaturi de praful de sare. Toarna intreg amestecul peste budinca de fulgi de ovaz. Daca vrei un plus de contrast al texturilor, amesteca-le in budinca.

Aceasta reteta vegana este plina de magneziu si fibre, precum si potasiu. In plus, poti pastra budinca de fulgi de ovaz astfel preparata, timp de cateva zile, chair saptamani, la frigider. Poti oricand completa si cu alte toppinguri savuroase! Si daca iti mai ramane mix de nuci si cocos, cu sare, poti oricand sa le folosesti ca topping la clatite, cereale sau iaurt.

Citeste si: Mic dejun rapid: porridge de ovaz cu banane

Foto: Gulliver