Dieta cu pepene rosu te ajuta sa slabesti fara sa simti ca tii cura

Este foarte eficienta si te ajuta sa slabesti, in timp ce iti detoxifica organismul. Dieta cu pepene rosu este ideala, mai ales in perioada asta, pentru ca da rapid senzatie de satietate si energie, datorita alimentelor pemise in meniu, in afara fructului dulce si zemos. Nutritionistul Raluca Mihaela Glisca ne-a spus care sunt acestea si cum se tine corect dieta, ca sa nu iti afecteze sanatatea.

Ideal este sa urmezi cinci zile dieta cu pepene rosu, dar o poti tine si zece, daca vrei sa slabesti aproximativ trei kilograme, fara sa simti ca tii o cura de slabire. Apeleaza la ea, totusi, daca nu ai probleme grave de sanatate sau dezechilibre nutrionale, pentru ca este saraca in calorii si elemente nutritive. Daca ai dubii ca poti slabi cu aceasta cura, iata ce ar trebui sa stii despre pepenele rosu.

Proprietatile pentru sanatate ale pepenelui

Ideal in curele de slabire, pepenele are putine calorii – 100 de grame au 32 de calorii – si un volum mare de apa; pana la 95% este compus din apa. De aceea, este puternic diuretic si regleaza fluxul sangvin. De asemenea, favorizeaza eliminarea toxinelor din corp. Daca ai probleme cu tranzitul intestinal, mai ales cu constipatia, mananca pepene. Este bogat in fibre si mentine si protejeaza sanatatea sistemului digestiv. Pentru diabetici, pepenele rosu stinge pofta de ceva dulce si este sarac in zaharuri si carbohidrati.

Cum se tine dieta cu pepene rosu

Mic dejun: (280 calorii)

Luni si Sambata: doi biscuiti din cereale integrale + un iaurt grecesc slab (150 de grame ) + o felie de pepene

Marti si Duminica: doua linguri de fulgi de ovaz + un iaurt grecesc + un felie de pepene

Miercuri si Luni: O lingura de unt de arahide + doua fructe + o felie de pepene

Joi si Marti: o felie de paine integrala + 100 de grame de branza slaba de vaci + o felie de pepene

Vineri si Miercuri: doua linguri de cereale integrale + o  lingura de goji + o iaurt + o felie de pepene

Gustare: doua felii de pepene (178 calorii)

Pranz: (300 calorii)

Luni si Sambata. Piept de pui + un bol de salata + o lingurita de ulei de masline

Marti si Duminica. File de salau la gratar + broccoli + o lingurita de ulei de masline

Miercuri si Luni. Muschi de vita + un bol de salata + o lingurita de ulei de masline

Joi si Marti: Supa crema de legume + crutoane din paine integrala

Vineri si Miercuri. Quinoa cu legume

Cina: doua felii de pepene (178 calorii)

Sigur ai citit si tu ca, de fapt, pepenele rosu ingrasa, nu slabeste. Am aflat de ce s-a ajuns la concluzia asta si ce legatura are indicele glicemic in toata povestea.

Foto: Guliver

Daca te-a ajutat acest articol, da like paginii noastre de Facebook  sau aboneaza-te la newsletter si o sa gasesti acolo si mai multe astfel de informatii!