Talia, posteriorul si coapsele au crescut in dimensiuni si intentionezi sa iei masuri? Iti poti tonifia trupul cu aceste exercitii fizice pentru abdomen, fese si coapse, recomandate de Elena Hirdau, instructor de fitness si culturism la Salsafit Gym, Bucuresti. Daca acorzi cel putin trei sferturi de ora pe zi practicand aceste miscari, in doar o luna te poti bucura de silueta mult-visata.Exercitii fizice pentru abdomen, fese si coapse de facut acasa

Urmatoarele exercitii fizice pentru abdomen, fese si coapse iti lucreaza eficient grupele principale de muschi, te asigur. Pentru ca m-asteptam sa ma indrume spre exercitii dificile, m-am mirat putin cand a ales sa fac la inceput fandare din mers. Dupa doar trei serii de cate opt-zece exercitii, am inceput sa simt cum corpul meu lucra constiincios. Fa-ti un program in functie de timp si preferinte cu aceste exercitii si tine cont ca e de preferat sa faci miscare dimineata. Metabolismul este mai accelerat si corpul va consuma in timp mai scurt energia calorica. Fii constiincioasa, mananca sanatos (mai multe legume si fructe si mai putine prajeli si dulciuri), planifica-ti cel putin cinci antrenamente cu exercitii fizice pentru abdomen, fese si coapse pe saptamana si vei fi mandra de tine.