Tot rascolesti internetul in cautare de gustari sanatoase? Iata cinci exemple la indemana de gustari cu putini carbohidrati.

Ti-ai propus o dieta saraca in carbohidrati, dar ti se face foame intre mese? Nu stii ce sa rontai ca sa iti pacalesti foamea pana la urmatoarea masa? Magazinele sunt pline de gustari cu multi, multi carbohidrati. Nu cumpara ceva ce sa poti manca direct de pe raft!

Lowcarbdiets.about.com te sfatuieste sa incerci aceste gustari cu proteine, fibre si grasimi, dar care au mai putin de cinci carbohidrati per portie.

1. Ricotta cu zmeura

Amesteca o treime de ceasca de ricotta cu un sfert de ceasca de zmeura. Daca vrei, adauga si cateva seminte de in pe deasupra. Sau altfel de seminte sau nuci maruntite. Dar tine cont de carbohidrati! Daca tii neaparat, adauga indulcitori artificiali. Totusi, ar fi mai bine sa nu o faci. Daca vrei o varianta de lux a acestei gustari, picura putina frisca in ricotta.

Daca nu exagerezi, aceasta gustare ar trebui sa aiba patru grame de carbohidrati, 10 grame de proteine si doua grame de fibre. In total, 158 de calorii.

2. Salata de ton si telina

Amesteca o jumatate de portie de ton cu telina data pe razatoare. Daca vrei, fa rulouri cu frunze de salata verde. Sau serveste-o direct dintr-un bol. Aceasta gustare are 12 grame de proteine, doua grame de carbohidrati si doua grame de fibre. Totul, 183 de calorii.

3. Rulouri cu spanac si somon

O fasie mica de somon afumat taiat fasii, combinat cu un sfert de ceasca de spanac amestecat cu iaurt. Rulourile poti sa le faci cu frunze de spanac sau cu salata verde. Gustarea are 10 grame proteine, doua grame de carbohidrati si unul de fibre. Cate calorii? 153.

4. Oua fierte cu ridichi

Sigur, poti sa mananci doar unul sau doua oua fierte tare. Dar, daca ai langa ele si ridichi, gustarea e mai buna. In plus, o sa ai si putine fibre. Poti sa mananci chiar si 10 ridichi medii, pentru ca au doar un gram de carbohidrati. Deci doua oua fierte si 10 ridichi au 13 grame de proteine, 1 gram de fibre si unul de carbohidrati. Numarul caloriilor ajunge la 212.

5. Migdale – aproape fara carbohidrati

Stiu ca am spus sa nu cumperi gustarea direct de pe raftul magazinului. Dar uite ca exista si o solutie pentru situatii de criza. Migdale! Sunt super nutritive si la indemana. Mananca migdale crude, evita-le pe cele prajite sau cu arome adaugate. Insa nu exagera cu cantitatea! Un sfert de ceasca de migdale au opt proteine, trei grame de carbohidrati si patru grame de fibre. Si cam… 206 calorii.

Acum ca stii ce gustari sanatoase sa iei, Invata de la greci 10 reguli de dieta ca sa slabesti.

FOTO: istockphoto.com